خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۶۴ + زیرنویس و دوبله

جان به شرکت می آید و از چهره اش ناراحتی مشخص است. درم به اتاق می رود و جان می گوید:” باید فورا از دست فابیو خلاص شویم و شرکت را به حالت قبلی اش برگردانیم‌.” درم می گوید که مطمنم این کار را خواهی کرد و ماهم در کنارت هستیم.

امره ناراحت و نگران است که مبادا رابطه اش با جان بوتر از این بشود. آیلین می گوید:” مگر جان چه کاره است و به چه حقی تو را از شرکت اخراج هم کرده است.” و ادامه می دهد:”من تو رل برمی گردانم و برگ برنده ی ما هم فابیو است.”

همه کارکنان در شرکت جمع شده اند و د مورد فسخ قرارداد و بیکار شدنشان حرف می زنند. جان به آنها اطمینان می دهد که همه چیز سرجای خودش است.

آیلین، فابیو را به رستورانی دعوت می کند و سعی می کند درمورد صنم با او صحبت کند و می گوید که فردا تولد صنم است.

فابیو به شرکت ایده فوق العاده می رود و به جان و درم می گوید:”چطور است برای روحیه دادن به کارکنان فردا جشنی برگزار کنیم‌.” آیلین از این فکر استقبال می کند.

فابیو موقع رفتن با صنم درمورد عطرش حرف می زند و قراری را برای هفته بعد با او می گذارد. جان از این قرار ناراحت می شود. درم خبر جشن فردا را به همه می دهد. صنم هم به آرامی به جی جی می گوید که فردا تولدش است.

لیلا به خواست امره به رستورانی می رود. امره به او می گوید:”من این مدت تو را نادیده گرفتم. تو دختر خوب و دل پاکی هستی.” و هدیه ای را که برایش گرفته را به لیلا می دهد و او را خوشحال می کند.

آیهان هم در فکر تولد صنم است و به عثمان می گوید که فردا جشن کوچکی می گیرم و آقای جان را هم دعوت می کنم. و از جی جی هم می خواهد که تولد صنم را به آقای جان اطلاع دهد. ولی جان زودتر به خانه می رود و جی جی موفق نمی شود او را مطلع سازد.

از آن طرف هم آیلین که در تفرقه افکنی رو دست ندارد به گلی زنگ می زند و به او خبر می دهد که آقای جان برای تولد صنم جشن گرفته و وقتی تعجب گلی را می بیند اینطور وانمود می کند که سورپرایز جان را خراب کرده و از گلی می خواهد که چیزی به صنم نگوید. گلی با خودش می گوید که پس جشن فردا به خاطر صنم است.

جی جی این را می شنود و به صنم خبر می دهد. صنم اول باور نمی کند ولی بعد از خوشحالی بالا و پایین می پرد و می گوید:”پس من را بخشیده است.”

در محله،آی سون به بهانه ی مرگ عمویش خیرات می دهد. ولی در واقع برای انتخابات شورا تبلیغ می کند. او دوست دارد رئیس شورای محله بشود. از آن طرف محبوبه در مورد اشتباهات شورای قبلی برای مردم محله سخنرانی می کند و مورد تشویق قرار می گیرد. ملاحت از فرصت استفاده کرده و از محبوبه می خواهد ریاست شورا را  بپذیرد. محبوبه در انتخابات نامزد می شود ولی وقتی می بیند آی سون برای جذب رای بین نردم غذا پخش می کند با نهاد به فکر می افتند تا آنها هم کاری کنند.

GUN AY

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *