خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۶۶ + زیرنویس و دوبله

وقتی صنم شب تولدش با ناراحتی از جان جدا می شود همه راه را تا خانه شان اشک می ریزد. پدر و مادرش نگرانش می شوند و صنم به اتاقش رفته و به تنهایی گریه می کند.
جان هم در اتاقش احساس بدی دارد و فکر می کند. فردا صبح لیلا، صنم را ناراحت و گریان می بیند. صنم به خواهرش می گوید:”انگار دارند قلبم را از جایش درمی آورند.” و همه ی اتفاقات دیشب را تند تند و با گریه برای خواهرش تعریف می کند و در آخر می گوید که دیگر به شرکت نخواهد رفت.
درم در شرکت پیش جان می رود و بخاطر دیشب اظهار نگرانی می کند. جان می گوید که نگران نباشد و همه را در اتاق جلسه جمع کند.
در شرکت همه درباره ی رابطه ی صنم و فابیو حرف می زنند . جی جی به آنها هشدار می دهد که اگر شایعه سازی کنید اخراج خواهید شد.
درم همه را در اتاق جلسه جمع می کند و کارمندان از شروع دوباره کارشان خوشحالی می کنند.
صنم صبح زود به بقالی می رود ولی از یادآوری خاطراتش با جان دوباره گریه اش می گیرد. در همین هنگام جی جی به او زنگ می زند و می گوید:”یک روز قبل تولدت، آیلین با گلی تماس گرفت و گفته که آقای جان برایت تولد گرفته و من هم آن را شنیدم و به تو اطلاع دادم. به خاطر آن بی فکری ازت معذرت می خواهم. در ضمن در شرکت از رابطه ی تو و فابیو حرف می زنند.” صنم از حرف های جی جی بیشتر ناراحت می شود.
آیهان از صنم می خواهد به شرکت برود و جلوی شایعه را بگیرد و صنم هم می رود.
جان که حرف های جی جی به صنم را شنیده به این فکر می کند که آیلین چه نقشه ای در سرش دارد.
لیلا به امره زنگ می زند و می گوید:”نمی توانم اوراق شراکتتان را در اختیارتان بگذارم چون صنم خیلی ناراحت است. ولی نگران نباشید مدارک را پیش خودم نگه می دارم.”
آیلین به امره می گوید:”منشی هم تو زرد از آب درآمد.” ولی امره می گوید:”او از علاقه اش این حرف ها را زد همه مقل تو دو به هم زن نیستند.”
جان در اتاق جلسه درمورد مسابقه ی شرکت اسپورت کمپکس به کارکنان توضیح می دهد و می گوید برای نجات شرکت باید مسابقه را برنده بشویم‌.
محبوبه اولین روز کاری اش در شورای محله را آغاز کرده است و به همه قول می دهد که با همکاری هم محله را بهترین محله شهر خواهند کرد. محبوبه مظفر را که مادرش بخاطر رای دادن به محبوبه از خانه بیرون کرده است را دستیار خودش می کند.

Gun Ay

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *