خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۴۱ + زیرنویس و دوبله

عظمی به سومرو زنگ زده و می گوید که مرت در پرورشگاه نیست، اما باز هم آنجا را زیر نظر خواهد داشت.
آزرا و جنک به جنگلی رفته و کاغذ آرزوها را باز می‌کنند. اولین آرزوی آزرا یاد گرفتن دوچرخه سواری است. حنک او را سوار دوچرخه کرده و با هم تمرین می‌کنند. آنها که می بیند دیر شده، سریع برای خرید آشپزخانه رفته و سر کار برمی گردند‌.
هولیا پیش سراب می رود. او در مورد شریک شدنش با سومرو به او می گوید. سراب همچنان دلش به حال سومرو می سوزد و از او طرفداری می کند اما هولیا به او می فهماند که آنطور هم که فکر می‌کند نیست و در خیلی موارد او مقصر بوده و آزرا گناهی نداشته است.
مسعود به خانه برمی گردد. او قصد دارد با هولیا صبحت کند و از او تقاضای بخشش دارد. او می گوید: «دو تا از آپارتمان هایم را فروخته ام و اگر بخواهی پولش را بابت بدهی به تو می‌دهم». هولیا دیگر او را باور ندارد و تنها در صورتی حاضر است او را ببخشید و او را باور کند که مسعود پرونده کمال را شخصا به همراه چیتن شروع و پیگیری کند. مسعود این مسأله را قبول می کند.
عظمی برگه جعلی وکالت نامه را برای فریده خانم می برد. او می خواهد برگه را سریع پس بگیرد اما فریده آن را پس نداده و می گوید لازم دارد.
جنک و آزرا که دیر از خرید برگشته اند و در ظاهر باز هم مدام با هم بحث می کنند، توسط سرآشپز جریمه شده و باید تا آخر شب در رستوران بمانند و آنجا را تمیز کنند. دختری که همکار آزراست به رفتارهای او شک کرده و وقتی به روی آزرا می آورد، آزرا می گوید: «هنوز چیزی بین ما اتفاق نیفتاده اما حس کسی است که دوست نداری او را از دست بدهی».
شوهر سابق سومرو با او تماس می گیرد. او پشت در است و چون سومرو را تهدید می کند، او مجبور می شود در را باز کند. او که از سومرو کینه به دل دارد و سومرو را گناهکار و مقصر زندانی شدن خودش می داند، از سومرو می خواهد که جانسو دخترش را ببیند و جانسو بفهمد که پدرش زنده است. زیرا سومرو به جانسو گفته بوده که پدرت فوت شده. سومرو چنین چیزی را قبول نمی کند و قصد ضربه زدن به شوهرش را دارد که او سریع دستش را گرفته و جلویش را می گیرد و دوباره او را تهدید کرده و می رود.
سر میز شام در خانه فریده خانم ، جنک و آزرا هنوز نیامده اند. ملیس دوباره بحث خواستگاری اوکان را وسط می کشد و می خواهد رضایت خانواده را جلب کند. فریده خانم اول از همه رضایت جنک را می خواهد و باید با او صحبت کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *