خلاصه داستان سریال ترکی لروکس / همه جا تو قسمت ۲۵ + زیرنویس و دوبله

A7M50IR2Qsw
مروه و بورا دم محضر می روند . آنها خوشحال هستند و قرار است به زودی عقد کنند. آنها دست یکدیگر را گرفته و داخل می روند. اما متوجه می شوند که باید برگه هایی را تکمیل کرده و بعد از انجام آزمایش برای عقد بروند، و امکان عقد فوری وجود ندارد.
آقا ییلدیریم پیش آلارا در هتل می رود. آلارا از اینکه پدرش با دمیر صحبت کرده از او گله میکند و مطمئن است که پدرش باعث رفتارهای سرد دمیر شده است. اما آقا ییلدیریم دمیر را فردی جدی و موفق میداند و ایرادی در کار او نمیبیند و همچنین میگوید که به او در مورد دوری کردن از آلارا چیزی نگفته است. آلارا حرف او را باور نکرده و می رود.
در شرکت، فرخ و بوراک در حال حرف زدن در مورد پیدا کردن جاسوس هستند. فرخ مطمئن است که عکسها کار لروکس است. بوراک حرف او را قبول ندارد.فرخ اصرار دارد که باید به خانه لروکس بروند و عکاسهای تاریکخانه او را ببینند تا متوجه شوند. بوراک میگوید تا زمانی که خانواده او هستند نمی‌توانند چنین کاری کنند.
بورا پنهانی در اتاق کپی شرکت در حال کپی گرفتن از مدارک خودش و مروه برای عقد است. عظمیه به اتاق می آید و بورا که هول شده است، سریع مدارک را پنهان میکند. آیدا نیز به مروه شک کرده است زیرا او زیادی خوشحال است و به خودش رسیده است‌.
دمیر به شرکت می آید و در اتاقش متوجه پرونده هتل آقا ییلدیریم می شود که با وجود تایید نشدن، فاکتور خرید وسایل های او داخل پرونده است و اندازه های اجناس با اندازه های نقشه مطابقت ندارد. او از عظمیه پیگیر شده و عظمیه میگوید که پرونده را برای امضای او روی میز گذاشته است و فرخ آن را تکمیل کرده است. دمیر فرخ را به اتاق صدا می زند.
‌فرخ متوجه می شود که پرونده پول شویی به اشتباه به دست دمیر افتاده است و استرس میگیرد.او به دروغ میگوید که اندازه ها را لروکس به آنها داده است.
لروکس به گلخانه ودات می رود. او میگوید که برای تشکر از دمیر بخاطر کارهای خوبی که در حقش کرده میخواهد برای او گل بخرد. ودات با فرض مروه بودن لروکس، تصور میکند که لروکس عاشق دمیر شده است. او به لروکس یادآوری میکند که در شرکت آنها روابط عاشقانه ممنوع است. لروکس با شرمندگی به ودات توضیح میدهد که به او دروغ گفته است و او لروکس است. ودات تازه متوجه همه چیز می شود. لروکس از اینکه ودات او را به خوبی می شناسد متعجب شده، و میفهمد که دمیر در این مدت پیش ودات از او حرف می زده است. او در مورد مشکل پدر دمیر و آمدنش کنجکاو شده و از ودات سوال میکند، اما ودات میگوید که اجازه صحبت از این باره را ندارد و دمیر در صورت نیاز خودش به او خواهد گفت. او گلدانی را که دمیر روز گذشته از ریشه در آورده بود را به لورکس داده، و میخواهد که آن را به عنوان هدیه برای دمیر ببرد.
در خانه پدر و مادر لروکس مشغول آماده کردن خانه برای تولد او هستند. فیروزه و لیلا خانم به آنجا آمده و پدر لروکس از دیدن آنها اوقاتش تلخ می شود. لیلا و فیروزه خانم وقتی می فهمند که شب گذشته لروکس بخاطر رئیسش نیمه شب بیرون رفته،به او شک میکنند و از اینکه لروکس با رئیسش در رابطه باشد می ترسند. آنها تصمیم میگیرند هرطور شده از این ماجرا سر در بیاورند.
مادر لروکس به بهانه خرید برای جشن تولد لروکس با آنها از خانه بیرون می رود.
لروکس به همراه گلدان پیش دمیر رفته و آن را بابت تشکر به او میدهد. عظمیه داخل آمده و خبر می دهد درین خانم، یکی از مشتری های بد قلق شرکت از دمیر خواسته به خانه شان برود تا در مورد تغییر دکوراسیون خانه اش با دمیر صحبت کند. دمیر به عمد از لروکس نیز میخواهد همراهش برود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *