خلاصه داستان سریال ترکی لروکس / همه جا تو قسمت ۱۳ + زیرنویس و دوبله

۰rNEL3_0a_E
لروکس و آیدا و مروه خیالشان راحت شده و تصمیم میگیرند به کافه بروند. مروه نظرش عوض شده و به بهانه کار میخواهد بیشتر در شرکت بماند. عظمیه وقتی میفهمد آنها به کافه می روند، تمایل خودش را به کافه رفتن نشان میدهد. لروکس و مروه ابتدا به خرید می روند تا بعد به کافه بروند. عظیمه به کافه می رود و متوجه می شود که رئیس کافه نیامده و گارسون ها نمی‌توانند به خوبی رسیدگی کنند. کمی بعد، لیلا و فیروزه به همان کافه می آیند تا برای شب که به خانه دمیر و لروکس می روند، شیرینی بخرند. آنها دنبال شیرینی خاص می‌گردند و می‌خواهند عاشقانه و رمانتیک باشد. عظمیه پیش آنها رفته و در مورد کسانی که برایشان شیرینی میخواهند سوال میکند. لیلا و فیروزه، مشخصات دمیر و لروکس را به او میدهند. عطیه یک مدل شیرینی به آنها معرفی کرده و آنها خوشحال شده و بعد از خرید می روند.
لروکس و آیدا به کافه می روند. آیدا از اینکه برادرش سر کار نیامده ناراحت است. عظمیه تمایل خودش را به کار در کافه در اوقات فراغتش نشان میدهد تا در این شرایط کمکی کرده باشد.
بوراک به سختی به شرکت آقا ییلدیریم راه پیدا کرده و اتاق او را می‌گردد، اما پاکت را پیدا نمیکند. او عصبی می شود.
لروکس به خانه می رود و میبیند که مقداری از وسایلش در حیاط است. دمیر میگوید که اتاقی را که لروکس انباری کرده بود، تخلیه کرده تا تبدیل به اتاق کار کند. لروکس از اینکه دمیر خودسرانه تصمیم گرفته و اتاق ها را تصاحب میکند عصبی شده و با او بحث میکند. او به دمیر تذکر میدهد که فقط در شرکت رییس اوست و در خانه فقط دمیر است و حق زورگویی ندارد. آنها سپس برای غذا درست کردن به آشپزخانه رفته و هرکدام برای خودشان غذا درست میکنند. لروکس که بخاطر خراب شدن یکی از لباسهای دمیر توسط بزش، لباسی برای او خریده، به دمیر میدهد.
شب هنگام غذا خوردن، لیلا و فیروزه خانم به خانه آنها می آیند. آنها شیرینی ها را به لروکس و دمیر میدهند و اصرار به خوردن دارند. دمیر فرصت را غنیمت شمرده و میخواهد حالا در مورد خانه صحبت کنند اما فیروزه و لیلا کادوهایی که برای آنها خریده اند را تحویل می‌دهند. آنها به لروکس کادویی داده و اصرار دارند تا لباسی را که خریده اند بپوشد. دمیر که می‌بیند آنها حواسشان پرت لباس است و در مورد خانه صحبت نمیکنند، به لروکس پیشنهاد می‌دهد که زودتر لباس را بپوشد تا بتوانند صحبت کنند. لروکس به داخل رفته و لباس قرمز زیبایی پوشیده و بیرون می آید.دمیر که در حال چای ریختن است، با دیدن لروکس شوکه شده و چای سر ریز می شود. فیروزه و لیلا از لروکس می‌خواهند که بچرخد تا لباس را به خوبی بینند. لروکس هنگام چرخیدن سرش گیج رفته و دمیر آن را میگیرد. آنها با هم رو به رو می شوند. همان لحظه، طبق هماهنگی فیروزه خانم، فیوز خانه قطع شده و برق ها می رود. لروکس و دمیر کمی به یکدیگر خیره شده و سپس به خودشان می آیند.
مروه به همراه بورا پنهانی بیرون رفته است. آنها با یکدیگر لب اسکله ساندویچ می خورند. مروه ناگهان به خودش آمده و این کار را بی معنی و اشتباه میداند، که با وجود تمام کردن رابطه اش با بورا، حالا پنهانی با او قرار گذاشته است. بورا او را متقاعد میکند که می‌توانند رابطه را از اول شروع کنند و دوباره روند آشنایی را پیش ببرند . مروه پیشنهاد او را قبول میکند و با این تفکر راضی می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *