خلاصه داستان سریال ترکی وصلت قسمت 126

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 126 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال وصلت قسمت 126

بولنت در حالی که فیرات را مقابلش گذاشته می پرسد: «هدفت از این که از دخترم عکس گرفتی چی بود؟ معلومه نسبت به خانواده ی ما یه کینه ای داری! »
عزیز بعد از جلسه ای که داشتند به سمت تحسین می رود و می پرسد: «تو چه ارتباطی با پروانه داری؟ » تحسین می گوید: «پس دیدیش؟ من چه میدونم پروانه چه معنی ای میتونه داشته باشه. تو از کجا عبدالله رو میشناسی؟ انصراف من ربطی به اون پاکت نداره. » عزیز می گوید: «منم همونقدر که تو از دیدنش تعجب کردی تعجب کردم. »
وقتی بولنت می فهمد که عزیز دوباره رای آورده، عصبانی میشود و زیرلب تحسین را بی عرضه می خواند.
بولنت سراغ فیرات می رود و می پرسد که رئیس او کیست؟ فیرات می گوید: «من واسه خودم کار میکنم. سعی دارم سهمی که تو شرکت کورکمازر داریم رو پس بگیرم! » بولنت جا می خورد و می پرسد: «تو از کجا این موضوع رو میدونی؟ » فیرات می گوید که همه خبر دارند و بولنت زیرلب می گوید: «پس عزیز داره در مورد موضوع شراکت هم دخالت میکنه. » و فورا به کرم زنگ می زند و از او می خواهد که هرطور شده تابلو را برایش بیاورد. کرم در مورد این که عبدالله برای تحسین پاکتی آورده و بعد از آن تحسین از نامزدی کناره گیری کرده می گوید. بولنت سخت به فکر فرو می رود.
فریده در اتلیه است که دو نفر سر می رسند و می گویند که صاحب قبلی مغازه به انها بدهکار بوده و در ازای بدهی اش وسایلی که داخل است را می برند. فریده سعی می کند مانع انها بشود اما نمی تواند که عزیز از راه می رسد و با شنیدن حرف های املاکی به ان دو نفر می گوید: «بهتره برین تا برای خودتون دردسر درست نکردین! » انها وقتی جدیت عزیز را می بینند پا به فرار می گذارند و عزیز به فریده توضیح می دهد که آنها باج گیر بوده اند و خبری از بدهی و این داستان ها نبوده. بعد فریده عزیز را داخل آتلیه می برد و عزیز با لبخند می گوید: «میخوام اولین مشتریت من باشم. » و دستاری که از داشبور ماشین پیدا کرده بود به فریده می دهد تا آن را برایش بدوزد.
بولنت تحسین را به خاطر این که دوباره عزیز رئیس شده سرزنش می کند. تحسین می گوید بعد از دیدن پاکت جا خورده و اول فکر کرده که از طرف او است اما بعد با فکر این که بقیه ارتباط او را پروانه را بفهمند جا زده. بولنت با عصبانیت می گوید: «دعا کن اون مینیاتور به دستمون برسه وگرنه من به هیشکی رحم نمیکنم. »
کرم سراغ نگهبان های جلوی در خانه ی یامور می رود و آنها را سرزنش می کند و کتکشان می زند. یامور سر می رسد و مانع او می شود و وقتی عکس آلیس را می بیند جا می خورد که چطور کسی وارد خانه شان شده. کرم پیش مادرش می رود و آلیس با دیدن او لبخند می زند.
حصیبه از در و همسایه می شنود که فائق با گاری دستی مشغول فروختن ثعلب است. او از دور فائق را می بیند و بغض می کند.
وقتی زهرا دوباره به اتلیه و فریده سر می زند فریده عکس خبر کشته شدن عمه اش را به او نشان می دهد. زهرا با دیدن آن آشفته می شود و فریده که می فهمد او انگار قاتل اصلی را می شناسد سعی می کند این را بفهمد اما زهرا می گوید: «قائق ازمون خواسته در مورد گذشته پرس و جو نکنیم و به نظرم بهتره به این خواسته اش احترام بذاریم فریده. »
گولتن خانه زهرا و دیدن آلیس می رود. او با دیدن آلیس گریه می کند و در مورد این که انیتا را دزدیده اند به یامور می گوید. یامور با شنیدن این موضوع به هم می ریزد و آلیس هم شروع به گریه می کند.
عزیز کسی که به رستم شلیک کرده بود را مجبور می کند تا حرف بزند و بگوید که چه کسی او را اجیر کرده. او می گوید که کار تحسین کورکمازر بوده. عزیز به هم می ریزد و بعد از رها کردن آن فرد، او به بولنت زنگ می زند و می گوید طبق خواسته اش به عزیز گفته که حمله به رستم کار تحسین بوده.

امیدواریم از مطالعه  خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 126 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 127 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *