خلاصه داستان سریال ترکی وصلت قسمت 134

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 134 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال وصلت قسمت 134

وقتی فریده قصد رفتن می کند متوجه می شود گوشی اش داخل کیفش نیست و فکر می کند آن را در اتلیه جا گذاشته. از طرفی انیس در یکی از اتاق های طبقه پایین با استرس مشغول فرستادن حافظه ی گوشی فریده به کرم است. عزیز وقتی کمی فکر می کند متوجه رفتار عجیب انیس می شود و می فهمد تمام مدت انیس جاسوس بوده. او با عجله به سمت اتاق دوربین های مداربسته می رود و با نگاه کردن به آن متوجه رفت و آمد انیس به این اتاق و بعد هم رفتنش به اتاق پایین می رود. انیس با عجله گوشی را برمیدارد تا سرجایش بگذارد که جلوی در با عزیز که با غضب به او خیره شده مواجه می شود. عزیز دستش را جلو می برد تا گوشی را از انیس بگیرد و بعد می گوید: «بعدا به حساب میرسم! » بعد هم به فریده می گوید که گوشی اش را پیدا کرده اما اگر ممکن است گوشی امروز دستش بماند. فریده هم قبول می کند.
فریده به آتلیه برمی گردد و سعی می کند کار دستار را شروع کند اما این بار موقع نخ و سوزن کردن سوزن داخل انگشتش فرو می رود و می فهمد که هنوز هم وقتش نرسیده. او دستار را جمع می کند و پیش صالح می رود و با دیدن شطرنج عرفا لبخند می زند و می گوید: «خیلی وقته این بازی رو نکردم. مال بچگیامونه. » بعد می گوید: «بابا صالح من میخواستم واسه عزیز یه هدیه ای مثل این بگیرم که خوشحالش کنم. » صالح می گوید: «میگم واست درست کنن. » فریده می گوید: «اما این خیلی خوشگله میتونم اینو بهش بدم؟ » صالح لبخند می زند و می گوید: «البته که میشه. رهگذر که بازی رو تموم کنه، تخته رو به تو میدم. »
عزیز به آلتان زنگ می زند تا خودش را برساند بعد هردو مقابل انیس می نشینند و عزیز به آرامی می پرسد: «چرا خیانت کردی؟ » انیس سکوت می کند و آلتان با عصبانیت می گوید: «زود باش حرف بزن! » عزیز از او هم می خواهد آرام باشد. انیس که خجالت زده است می گوید: «من مادرم مریضه آقا عزیز. مجبور شدم… » همان موقع امینه که با خوشحالی اماده شده و منتظر امینه است به او زنگ می زند و آلتان با ناراحتی می گوید: «امینه امروز یه مشکلی پیش اومد یکم دیر میام. » امینه با بغض می گوید: «اما من نیم ساعته منتظر توام. فهمیدم که قرار نیست بیای… » و گوشی را قطع می کند. التان با که ناراحت و عصبانی شده به سمت انیس حمله می کند تا بالاخره حرف بزند. عزیز باز مانعش می شود و این بار انیس اسم بولنت را می آورد. عزیز جا می خورد اما بعد می گوید: «البته که کار اون بوده…» بعد عصبانی می شود و می پرسد: «کرم هم تو این کاره؟ » انیس تایید می کند و عزیز که بیشتر عصبانی شده بلند می شود و از آلتان می خواهد انیس را از جلوی چشمانش دور کند چون نمی تواند خشمش را کنترل کند.
عبدالله جلوی خانه ی زهرا همراه گهواره ایستاده است. آلیس او را از پنجره می بیند و لبخند می زند. وقتی کرم از راه می رسدف عبدالله گهواره را به او می دهد و می رود.
فریده و صالح جلوی اتلیه می رسند. صالح برای رزق و روزی و برکت مغازه اش از فریده می خواهد که پایش را روی آستانه ی در که استعاره ای از درویش است نگذارد. بعد هم همراه او دعا می خواند و تابلویی را که از مغازه با خود آورده را روی دیوار آتلیه می چسباند…. وقتی فریده پارچه ی عمامه را روی تخته اتو می گذارد، صالح شال سفیدی سر فریده می کند و لبخند می زند. این بار وقتی فریده اتو را به برق می زند تا دستار را اتو کند، موفق می شود و صالح برایش دعای خیر می کند و می رود.
تحسین پیش عزیز می رود و از او می خواهد تا یک تیم بشوند که مقابل کرم و بولنت بایستند. عزیز به او می گوید بعد از این که انقدر با او صحبت کرد و افاقه ای نکرده، حالا نمی تواند به او اعتماد کند. اما بعد اضافه می کند: «اگه بتونی همه چیز در مورد گذشته رو بهم بگی، شاید بتونی اعتماد من رو به دست بیاری بابا. » تحسین با ناامیدی بلند می شود و می رود.
یالچین به اتلیه فریده می رود و در مورد اسلحه و این که گلوله ای که عمه اش را کشته از آن اسلحه شلیک شده به او می گوید. فریده شوکه می شود و یالچین از او می خواهد این موضوع را به کسی نگوید.
کرم تابلوی مینیاتور را به عزیز می دهد و می گوید که دیگر کاری با ان ندارد و بعد می گوید: «دیگه الان نصف سهام شرکت مال منه عزیز. میتونی این تابلو رو هرجا که بخوای نصب کنی! »

امیدواریم از مطالعه  خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 134 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 135 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *