خلاصه داستان سریال ترکی گلپری قسمت ۵۱ + زیرنویس و دوبله

آرتمیس از کادیر می پرسد: «بین تو و گلپری چی هست بابا؟ » کادیر پس از مدتی سکوت توضیح می دهد که فقط دوست های معمولی هستند و در گذشته عاشق هم بوده اند و بعد از ۲۰سال با هم روبرو شده اند. آرتمیس با کنایه می گوید: «بعد یهو تصمیم گرفتین با مامانم جدا بشین، چه تصادفی!! » کادیر می گوید: «مقصر این وضعیت کسی نیست. خودت که می بینی من و مامانت دو ساله نمی تونیم خودمونو جمع و جور کنیم. نمیشه اینجوری. خوشبخت نیستیم. » آرتمیس با گریه می گوید: «پس من چی می شم؟ خودخواهی نیست؟ کاش منو به دنیا نمی آوردین. الان بهتر درک میکنم دوستایی رو که مامان و باباشون جدا شدن که چرا روز تولدشونو دوست ندارن، چرا نمی خوان سال نو بشه، چرا از تعطیلات و عید متنفرن. » کادیر دست آرتمیس را می گیرد و در حالی که گریه می کند می گوید: «من تورو ترک نمی کنم. من همیشه بابای توام. همه چی روبراه می شه. معذرت می خوام. منو ببخش. بابا بودن خیلی سخته. توروخدا منو ببخش. »

آرتمیس شب با ناراحتی به خانه برمی گردد و کنار مادرش می نشیند و می پرسد: «می شه فقط بغلت کنم؟ سوالم نپرس. » شیما خوشحال می شود و او را در آغوش می گیرد.

گلپری و بدریه و حسن برای تولد جان بار دیگر خانه را تزیین می کنند. آیتن و آجلا هم به جشن تولد جان می روند. جان خیلی خوشحال می شود و قبل از فوت کردن شمع ها آرزو می کند که هیچ وقت از هم جدا نشوند.

شیما به یعقوب خان خبر می دهد که قاضی با درخواست آنها موافقت کرده است. یعقوب خان هم از این که توانسته ضربه ای به گلپری بزند خوشحال می شود.

صبح روز بعد، مددکارهای خدمات اجتماعی در خانه گلپری را می زنند تا با حکم قاضی بچه ها را تا روز دادگاه به پرورشگاه ببرند. گلپری تعجب می کند و در همین موقع بورجو از راه می رسد و ماجرا را برای او تعریف می کند و می گوید که دادگاه حضانت دو روز دیگر است و تا آن موقع نمی توان کاری کرد. حسن و بدریه به مددکارها اعتراض می کنند و نمی خواهند جایی بروند و جان هم که چیزی نمی شنود نگران و مضطرب می شود. بورجو، کادیر را هم در جریان می گذارد. بچه ها به ناچار وسایلاشان را جمع می کنند و با ناراحتی از گلپری خداحافظی می کنند. آنها امیدوارند که دادگاه را برنده شوند و برای همیشه کنار هم بمانند. جان هنگام خداحافظی گریه می کند و از مادرش می خواهد که ترکش نکند.

بهترین سریال است جان خیلی خوب بازی میکنه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *