خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 190

در این مطلب خلاصه قسمت 190 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 190

ادریس به جومالی میسپارد که با سمیح قرار بگذارد تا سنگ ها را به او بدهد.

جومالی هم راه می افتد. وارتلو هم به کازینو و پیش مدد می رود. همان موقع بایکال قلابی به یاماچ زنگ می زند و می گوید که اگر یاماچ به او کمک کند که زنده بماند او هم اسم رئیس اصلی را به او خواهد گفت. یاماچ هم به او می گوید که به محله بیاید.

همان موقع یوجل پیش یاماچ می آید و اول به او تسلیت می گوید و بعد هم به خاطر تمام کمک های یاماچ به او تشکر می کند و می گوید که دیگر از آنجا می رود. آن دو به هم دست می دهند.

جومالی در مسیر خود متوجه ماشین هایی می شود که او را محاصره می کنند و از آرم روی ماشین متوجه می شود که طرف، تمساح است.

تمساح دوتا از دست فروش های نوجوان گودال را که در ان حوالی هستند و به حمایت از جومالی امده اند گروگان می گیرد. جومالی به او می گوید که بچه ها را رها کند و او را بگیرد اگر یاماچ را می خواهد.

تمساح بچه ها را ول می کند اما به سمت یکی از آنها شلیک می کند و این کار او جومالی را عصبانی می کند. از طرفی سمیح به ادریس زنگ می زند و می گوید که از جومالی خبری نشده.

ادریس هم نگران شده و همراه عمو به سمت محل قرارشان با سمیح می رود و به وارتلو که در بار خودشان همراه مدد است هم خبر می دهد که خودش را برساند.

یکی از آن نوجوان ها به ادریس خبر می دهد که کسانی جومالی را گروگان گرفته اند.

تمساح هم جومالی را در ویلای خودش گروگان گرفته و فقط منتظر است تا یاماچ به خاطر نجات برادرش خودش را نشان بدهد تا از شر او خلاص بشود.

یاماچ همراه سلیم منتظر بایکال قلابی است.

بایکال با عجله و در حالی که به وضوح ترسیده پیش جوانان محله در زمین فوتبال می رود و چون خیلی ترسیده می گوید که یاماچ آنجا و سراغ او بیاید.

اجویت فورا این را به گوش یاماچ می رساند و یاماچ دوان دوان به سمت زمین فوتبال می رود اما مرد انگشتر سیاه که در تمام مدت یاماچ را زیر نظر داشته و کمین کرده و وقتی متوجه رفتن یاماچ می شود زودتر از او خودش را به بلندی می رساند و درست وقتی که بایکال اسم رئیس را می خواهد بیاورد، مرد انگشتر به دست از دور با تک تیرانداز به سمت او شلیک می کند و او را جلوی چشمان یاماچ می کشد.

یاماچ به شدت عصبانی می شود و با صدای بلند و حرص زیاد فریاد می زند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 190 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 191 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *