خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 231

در این مطلب خلاصه قسمت 231 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 231

یاماچ شب تا صبحش را کنار خانه شان می نشیند و به فکر فرو می رود. از طرفی وقتی سلطان متوجه می شود که سعادت دیگر به کارهای خانه نمی رسد، با عصبانیت سراغش رفته و سرزنشش می کند.

سعادت با بغض می گوید: «همشون برگشتن اما شوهر من کجاست مامان؟! من قبلا هم تو این تخت تنها میخوابیدم الانم تنها میخوابم… »

سلطان می گوید:« تو اونجا تنها میخوابی ولی شوهرت دیر یا زود برمیگرده. من اون طرف تنها میخوابم ولی شوهر من برنمیگرده… شوهر تو رفته جون قاتل باباش رو بگیره. »

سعادت با نفرت می گوید:« داشت تو زندان میمرد. خبر داری؟! » سلطان می گوید: «اگه لازم باشه میمیره. یا نمیذاره خون باباش پایمال بشه یا در این راه جونشو میده. » یاماچ همه این حرف ها را می شنود و با ناراحتی از انجا دور می شود که داملا بین راه او را می بیند و قضیه دست داشتن آکین در فروش مواد مخدر را در نبود انها به او می گوید.

یاماچ به قهوه خانه می رود و مدد را مقابل خودش می نشاند و در مورد وارتلو از او می پرسد. مدد می گوید که سلطان از او خواسته بوده تا به ملاقات صالح بروند اما این که چه چیزی از او خواسته را نمیداند. یاماچ از مدد میخواهد تا پیش وارتلو باشد.

مدد می گوید که وارتلو زیاد برای وقت ملاقات بیرون نمی آید و یاماچ می گوید:« زندون رفتن راه های دیگه ای هم داره! » مدد می گوید:« من از تو میترسم یاماچ تو مثل سابق نیستی! »

وقتی داهان پیش مرتضی است، یکی از افراد داهان سر می رسد و به او می گوید که کوچوالی ها تمام دیوارهای خانه را خراب کرده اند و فقط یک دیوار گذاشته اند که روی ان هم آرم گودال را نوشته اند. بعد می گوید قایق توی اسکله را آتش زده اند و حتی پدرش را هم از بیمارستان خارج کرده اند!

داهان با عصبانیت از مرتضی می گوید که چه باید بکنند. مرتضی می گوید:« تورو مخفی میکنم و بقیه ش رو خودم حل میکنم! »

یاماچ و سلیم و عمو و جلاسون و آکین در قهوه خانه جمع شده اند.

سلیم می گوید کسانی که دیروز جلوی دادگاه حمله کرده بودند از طرف داهان بوده اند. یاماج می گوید که طرف را میشناسد و قضیه حمله به کارگاه آنها را تعریف می کند و می گوید:« من یه تصمیمی گرفتم. ما دیگه منتظر نمیشیم تا بهمون حمله کنن! تک تک کسایی که خواستن مارو از این شهر بیرون کنن باید بفهمن که گودال خود استانبوله! »

آکین از آن طرف می گوید:« فکر نکنم فکر خوبی باشه! به خاطرش کلی تلفات میدیم من نمیخوام به اتفاقات بعدش فکر کنم! »

یاماچ به سمت او می رود و می گوید:« پس چجوری از گودال محافظت کنیم آکین؟ با فروختن مواد مخدر؟! پدربزرگت سر این کار پسرشو از دست داد! اما الان تو قوانینو زیر پا گذاشتی و این باید یه تاوانی داشته باشد! گورتو از گودال گم کن و برو! برو تو دره زندگی کن! »

اکین می خواهد اعتراض کند اما وقتی قیافه عصبانی پدرش را هم می بیند انجا را ترک می کند.

افسون به برادر آذر می گوید که او دو روز پیش برای جنگ تن به تن با یاماچ رفته بوده اما برنگشته و این نشانه خوبی نیست. از آن طرف، بالاسری های ویکتور کوزلوسکی که دو میلیارد پولشان این وسط هوا شده، آذر را گیر آورده و تا حد مرگ او را کتک می زنند تا تاوان کارهایش را پس بدهد.

یاماچ به دیدن وارتلو می رود و بعد از نشان دادن ویدیویی از ادریس کوچک به او برای رفع دلتنگی اش، می پرسد که چرا هنوز هم دز زندان مانده. وارتلو با عصبانیت می گوید:« قاتل بابامونو پیدا کردم یاماچ. بیخ گوشمونه اما هنوز ندیدمش. » یاماچ می گوید: «اگه اون نباشه چی؟ »

وارتلو می گوید:« چه اون باشه چه نباشه من میکشمش! قاتل بابامون رو هم پیدا میکنم! » یاماچ دستانش را رو به او باز می کند و می گوید:« باشه بکش… » وارتلو جا می خورد و به او خیره می شود.

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 231 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 232 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *