خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 252

در این مطلب خلاصه قسمت 252 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 252

وارتلو همراه مدد به کلابی می روند تا آنجا را به هم بریزند اما وقتی وارد آنجا می شوند، صاحب کلاب که خودش هم ترک است آنها را به نوشیدنی دعوت می کند.

آنها بعد مست شدن بین همه مشغول رقص می شوند و تا آخر شب هم به همین ترتیب آنجا وقت می گذرانند. صبح با حالتی منگ سراغ آدم هایی که قرار است بچه کوچک را به انها بدهند روبرو می شوند.

یکی از آن افراد با عصبانیت می پرسد: «پاکتی که میگین یه پسر بچه ی کوچیکه؟! »

وارتلو از حالت نگاه او می فهمد که طرف حسابشان آنها نیستند و همراه مدد شروع به فرار می کند.

یاماچ از رشید فضل الله می خواهد تا همه ی کله گنده ها را به نحوی یک جا جمع بکند چون قصد دارد آذر و همراهانش را از کل کائنات پا بکند!

سلیم به بیمارستان می رود و وقتی میبیند داملا هنوز هم با نگرانی فقط پشت اتاق جومالی منتظر نشسته از او می خواهد بیرون بروند تا کمی قدم بزنند.

آنها کمی در مورد آذر و تصمیم سلطان و کاراجا صحبت می کنند و بعد داملا در مورد تصمیم سعادت برای طلاق از وارتلو را به سلیم می گوید.

سلیم جا می خورد و تصمیم می گیرد با وارتلو صحبت بکند.

یاماچ به جمع کله گنده ها می رود و رو به آنها می گوید: «شما حد خودتونو نفهمیدین. اما من باز یه فرصت دیگه بهتون میدم. یا میاین و دستمونو میبوسین و نیت خودتونو بهم نشون نمیدین یا پشت آذر میمونین که در این صورت بهتون رحم نمیکنم. »

او رو به احمد و زبیر می کند و با نگاهی تهدید آمیز به آنها می گوید: «چون شما به مکان های ما حمله کردین. شمارو نمیتونم اصلا ببخشم! »

یاماچ که میداند کسی جز افسون نمی تواند به آذر پول داشته باشد، آشغال های او را جمع می کند و به علیچو می دهد تا از بین آنها مدرکی در این مورد پیدا بکند.

از طرفی هم افسون که تمام مدت به یکی از افرادش سپرده بوده تا نهیر را دنبال بکند، آدرس را از او می گیرد و پیش نهیر که در پارکی مشغول یوگا است می رود و دست دوستی با او می دهد.

یاماچ اول به مکان احمد می رود و با جا زدن خودش جای یک کارگر و گرفتن اسلحه به سمتش مجبورش می کند تا اول جای زبیر را به او بگوید.

بعد هم فورا او را می کشد و به سمت اسکله می رود تا کار زبیر را هم تمام کند که این کار را هم می کند! از طرفی علیچو که فهمیده افسون یک بار در تاریخی که ادریس کشته شد و بار دیگر وقتی آذر به محله حمله کرده به اذر پول زیادی فرستاد این را به یاماچ می گوید.

وارتلو و مدد همراه پسر بچه به دیدن ضیا می روند. ضیا عصبانی می شود و می گوید که این پسربچه پردردسرترین موجود بین گروه چینی ها است و برایشان دردسر می شود.

ساعتی بعد چینی ها با چماق و چوب به سمت هتل می روند و وارتلو و مدد با دیدن آنها از پنجره هتل همراه ضیا و پسر بچه پا به فرار می گذارند.

دکتر به سلیم می گوید که باید فورا به جومالی خون برسانند و اگر این کارساز نباشد دیگر امیدی نیست. سلیم با نگرانی به او خیره می شود.

یاماچ دوباره بین جلسه ی کله گندها رفته و سنگ قبر احمد و زبیر را روبرویشان می گذارد و می گوید: «باید معلوم کنید با من هستید یا نیستید! وگرنه به همین سرنوشت دچار میشین.. »

همه یکی یکی بلند شده و جلسه را ترک می کنند. شب تمساح همراه دو نفر دیگر سراغ آذر می رود و می گوید که باید یاماچ را بکشد چون آنها را تهدید کرده.

آذر می گوید که بنا به دلایلی نمی تواند به یاماچ کاری داشته باشد و آنها را متعجب و عصبانی می کند.
داملا به دیدن جومالی بیهوش می رود و با بغض به او می گوید: «من میدونم تو نمیمیری… میخوام صدامو بشنوی. چون هیچ وقت نگفتمش. دوست دارم… »

همان موقع بدن جومالی شروع به لرزیدن می کند و دستگاه ها پشت سر هم بوق می زنند. دکترها بالای سر جومالی می روند و با عجله سعی می کنند او را برگردانند.

یاماچ در شهربازی است که عده ای به او حمله می کنند و درست وقتی که دیگر امیدی ندارد، شخصی که نقاب مشکی زده به کمک او می آید و بعد هم سعی می کند فرار کند.

یاماچ می فهمد او همان کسی است که بارها نجاتش داده و دنبالش می رود و وقتی بالاخره ماسکش را کنار می زند، با ماحسون روبرو می شود و شوکه شده و می گوید: «اما من کشته بودمت.. این امکان نداره.. »

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 252 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 253 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *