خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 330

در این مطلب خلاصه قسمت 330 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 330

سلیم بی هوش روی زمین افتاده و چاعتای در این مدت به جومالی زنگ می زند و از حرفهای جومالی متوجه می شود که او خیلی خوشحال و سرحال است. چاعتای که دلیل خوشی جومالی را خوب می داند خنده اش می گیرد و می گوید که آن سندها قلابی هستند و سندهای واقعی هنوز هم دست خودش است. یاماچ و جومالی با نگاه کردن به بارکد سندها متوجه درست بودن حرفهای چاعتای می شوند و اهی می کشند و با چهره های درمانده به هم نگاه می کنند. چاعتای می گوید:« راستی اون یکی برادرتون کجاست؟ اونی که ساکت و بی سرو صدا بود. نکنه پیشتون نیست؟» یاماچ و جومالی بلافاصله متوجه منظور او می شوند و همه ی جوانهای محله را مامور پیدا کردن سلیم می کنند. از طرفی چاعتای بعد از به هوش آمدن سلیم سندها را مقابل او می گیرد و می گوید:« جومالی می خواست بخاطر اینا خودشو به کشتن بده. چند برگه کاغذ ارزششو داره؟» سلیم نگاهی به یکی از برگه ها می اندازد، چهره اش غمگین می شود و می گوید:« اون سند متعلق به خونه ی داداش حیدره. آهنگره و زنش زمین گیره. یه پسر داشت که اونم تو سر بازی مرده.» چاعتای با تمسخر به سلیم نگاه می کند و سند دیگر را نشانش می دهد. سلیم با غصه به آن سند نگاه می کند و می گوید:« خونه ی پاشاست. خالیه. وسایل پاشا توشه. برای تو این سندها فقط یه تیکه کاغذن اما برای ما زندگین. زندگی اهالی محله ی ما.» چاعتای می گوید:« جالبه. من این سندهای خاص رو به شما می دم اما قبلش باید بهتون آسیب بزنم.» او چاقویش را بیرون می آورد و ادامه می دهد:« البته من معمولا کارای این شکلی رو خودم شخصا انجام نمی دم اما شما فرق می کنید. داداش جومالی باید در ازای داداش چاعتای کشته بشه.» او چاقویش را در طحال سلیم فرو می کند و بعد برای محکم کاری جگرش را هم سوراخ می کند و سندها را به دست او می دهد و در را برایش باز می کند. سلیم سندها را محکم بغل می کند و درحالی که از شدت درد لنگ لنگان قدم برمی دارد به طرف گودال حرکت می کند. او در مسیر خون زیادی از دست می دهد اما برای اینکه بتواند سندها را به محله برساند طاقت می آورد. یاماچ و جومالی و بقیه که نتوانسته اند سلیم را پیدا کنند با ناامیدی به قهوه خانه برمی گردند. سلیم هم وقتی که به قهوه خانه می رسد سندها را بالا می گیرد و خودش را روی زمین رها می کند. همه از قهوه خانه بیرون می دوند و یاماچ سلیم را در آغوش می گیرد. سلیم که به سختی می تواند حرف بزند می گوید:« تو می تونی از گودال بری اما گودال از تو نمی ره.» او در آغوش یاماچ چشمانش را می بندد و جومالی و آکین و جلاسون بالای سرش گریه می کنند.
سرن با چاعتای تماس می گیرد و به او پیشنهاد می دهد که امشب به خانه نیاید. چاعتای دلیلش را می پرسد و سرن می گوید:« آخه الان اگدای سر و مر و گنده سر میز شام کنار مامان باباش نشسته.» چاعتای ناراحت و عصبی می شود و موقعیتش را کاملا در خطر می بیند اما می گوید:« من حلش می کنم.» او تصمیم دارد برای مدتی خودش را از دست پدرش پنهان کند.
در بیمارستان وقتی که ملافه ی سفید را روی بدن بی جان سلیم می کشند یاماچ که از شوک زیاد کلمه ای حرف نزده و با بهت به گوشه ای خیره شده خاطره ای از سلیم به یاد می آورد. چند سال پیش، ادریس برای اینکه سلیم و یاماچ را با محله و مردم آن اشنا کند سندهای محله را برمی دارد و پسرهایش را به محله می برد و درمورد زندگی سخت مردم گودال حرف می زند. او رو به سلیم می گوید:« تو وقتی که این سندها رو بو می کنی باید بدونی که این سندها نه بوی کاغذ، بلکه بوی زندگی خانواده و هم محله ای های ما رو می دن. من از شما پسرهام چیزی نخواستم جز اینکه تا وقتی کوچوالی ها توی این محله هستن این بو از این محله نره.» او سندها را به سلیم می دهد و از او میخواهد که به تک تک خانه ها برود و با همه از نزدیک آشنا شود.
آکین جلوی بیمارستان منتظر خبر امیدوار کننده ای است و برای خودش درمورد خوب شدن سلیم خیالبافی می کند. وقتی جومالی با چشمان پر از اشک از بیمارستان بیرون می آید آکین به او می گوید:« بگو بگو که خوب شده. بگو داداشت حوبه.» جومالی سکوت می کند و آکین که دیگر فهمیده پدرش را از دست داده با صدای بلند گریه می کند اما کمی بعد عصبانیت و خشمش دوباره او را سرپا می کند. او به تنهایی برای گرفتن انتقام به راه می افتد و اجازه نمی دهد که کسی دنبالش برود. از طرفی داملا که قرار بود شب قبل جومالی را ترک کند و به اصرار او در خانه مانده بود قبل از آمدن جومالی چمدانش را برمی دارد و این بار پنهانی گودال را ترک می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 330 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 331 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *