خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 396

در این مطلب خلاصه قسمت 396 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 396

در بیمارستان اکین با خوشحالی به اتاق یاسمین می رود و به او می گوید که از از دست دادنش خیلی ترسیده بود و خدا را شکر می کند که دوبراه او را می بیند. یاسمین با ناراحتی می گوید:« کاش حرفهای دکتر درست درمی یومد و من می مردم. چه باشم و چه نباشم باعث ناراحتیت می شم. ما هیچ وقت نمی تونیم خوشبخت باشیم.» اکین می گوید:« درسته نمی تونیم خوشبخت باشیم اما بدبخت بودن با تو هم برای من کافیه. » و یاسمین را در اغوش می گیرد. وقتی که اکین از یاسمین می خواهد که وسایلش را جمع کند تا به خانه بروند، یاسمین می گوید:« من به اون خونه نمی یام. اینبار عمو جومالی حتما منو می کشه. تو باورم نمی کنی اما من واقعا زیاد قرص نخوردم. عمو جومالی اون قرصارو بهم داد.» اکین که به عمو جومالی شک کرده و می خواهد حرفهای یاسمین را یک بار هم که شده باور کند او را به خانه ی یاماچ می برد.
عمو جومالی در راه رفتن از گودال به ندیم می گوید:« حالا ببینیم گودال بدون من می تونه دووم بیاره یا نه. کار عمو هم تا امشب باید تموم بشه.»
جومالی به نمایشگاه ماشین عاکف می رود و به او می گوید:« تو وارتولو سعد ادین می شناسی؟ تا حالا ازش اسلحه خریدی؟» عاکف با عصبنیت می گوید:« می شناسمش ازشم اسلحه خریدم. تو مکان خودم ازم حساب پس می گیری؟» محافظهای عاکف به جومالی نزدیک می شوند و جومالی در یک چشم به هم زدن به پای همه ی انها شلیک می کند و بعد اسلحه را به سمت عاکف می گیرد و می گوید:« اون جنسایی که از وارتولو گرفتی رو سوار کامیون می کنی و مثل بچه ی ادم سوئیچ کامیونو می دی بهم. فهمیدی؟» عاکف به ناچار قبول می کند اما بعد از اینکه جومالی انجا را ترک کرد ادمهایش را جمع می کند تا به جومالی حمله کند و سلاحهایش را پس بگیرد. در همین موقع تدیم وارد مکان عاکف می شود و به او می گوید:« من دشمنتون نیستم حتی توی این لحظه دوستتون محسوب می شم. وارتولو سعدالدین و برادرهاش سرتون کلاه گذاشتن و هم پولتونو بالا کشیدن و هم اسلحه هاتونو ازتون گرفتن. من ادمهامو در اختیارتون قرار می دم تا به وارتولو حمله کنید و در ازاش کافیه بهش بگید که ادرسشو پسر باباش بهتون داده.»
وارتولو به دیدن یاماچ می رود و با نگرانی به او می گوید:« عمو جومالی رفت افغانستان. معلومه که تنها برنمی گرده. اون متحدای زیادی داره و اینهمه سال بخاطر قدرت اوناست که گودال در امان بوده. اگه عمو با ادماش برگرده دردسر بزرگی به پا می شه.» یاماچ می گوید:« بذار دردسر به پاشه. تو که به هر حال طرف اونایی. واسه چی نگرانی؟» وارتولو می گوید:« من دشمنت نیستم یاماچ.» یاماچ می گوید:« نیستی می دونم. حتی تو داداش صالحم بودی که هر وقت زمین می خوردم بلندم می کرد اما وارتولو سعد الدین هیچ وقت بهم رحم نکرد و من از دستش خیلی عذاب کشیدم. من برای محافظت از امانت بابام به وارتولو هم رحم نمی کنم.» وارتولو که نتوانسته او را قانع کند با عصبانیت انجا را ترک می کند.
.قتی جومالی اسلحه ها را پیش پیش یاماچ می برد، مدد می گوید:« هر کاری بخواین با این اسلحه ها بکنین وارتولو می فهمه چون از همه تون باهوش تره. اون مثل شما تو ناز و نعمت بزرگ نشده و سختی زیاد کشیده و درمورد اسلحه و مواد و این جور چیزا تا تهشو بلده.» جومالی می خواهد راهی پیدا کنند اسلحه ها را به اسلحه فروشهای گودال برسانند اما یاماچ می گوید:« مدد حق داره. وارتولو منو بهتر از خودم می شناسه و هر کاری کنم می فهمه… وارتولو هم حق داره. گودال قدیمی هم درستکار و بی گناه نبود. اسلحه می فروختیم. من یه راه دیگه پیدا می کنم و اسلحه ها رو وارد محله نمی کنم.» جومالی عصبی می شود و اعتراض می کند و می گوید:« ما اسلحه فروسیم یاماچ. مردم ما بی سرناه و گرسنه بودن و بابام گودال رو با اسلحه فروختن راه انداخت. اگه اسلحه نفروشیم پس چیکار کنیم؟» یاماچ می گوید:« بابام اون راهو درست می دید اما من بابام نیستم. یه راه دیگه پیدا می کنم. انتظار این تصمیمو نداشتین نه؟ پس وارتولو هم انتظارشو نداره.»
نیمه شب، ادمهای عمو جومالی ماشین ادریس را از جلوی خانه ی یاماچ عبور می دهند تا توجه عمو را جلب کنند. عمو که تمام روز منتظر ادریس بوده از خانه بیرون می رود و ماشین ادریس را با پای پیاده دنبال می کند. از طرفی اکین با جومالی تماس می گیرد و به او خبر می دهد که عمو در خانه نیست. جومالی و یاماچ و مدددر کوچه ها می گردند و اسم عمو را فریاد می زنند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 396 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 397 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *