خلاصه داستان سریال حکایت ما قسمت ۸۶ + زیرنویس و دوبله

صبح وقتی رحمت بچه ها را به مدرسه می برد، فکری را می بیند که به سمت خانه باریش می رود. او جلو رفته و از فکری بابت این کارش سوال می کند اما فکری به او می گوید که دخالت نکند.
شب در خانه، فیلیز به بچه ها در مورد آنکارا رفتن با عمر می گوید. او همچنین بلی ت های کنسرت را به رحمت می دهد. وقتی از رحمت می شنود که فکری در خانه باریش می ماند، عصبانی شده و به سمت خانه باریش می رود. او به زور فکری را راضی می کند که همراهش به خانه برگردد. فکری تمام خانه باریش را به هم ریخته است. همان موقع، باریش پشت در خانه است و می خواهد داخل بیاید که هولیا می آید و با او صحبت می کند. او از رفتارهای باریش کلافه است و به او ابراز علاقه می کند، اما باریش به او می گوید که عاشق فیلیز است. فیلیز از شنیدن این حرف، خوشحال می شود اما وقتی باریش داخل می آید، به روی خودش نمی‌آورد که شنیده است. او به باریش در مورد سفر آنکارا با عمر می گوید. باریش عصبانی می شود.
صبح، فیلیز بچه ها را راهی مدرسه می کند و خودش همراه عمر راهی می شود. فیکو در مدرسه، برای جلب توجه عایشه، دختر تازه وارد مدرسه، ترتیب مسابقه ی مشت زنی می دهد. مدیر مدرسه متوجه شده و به فیلیز زنگ می زند. فیلیز مجبور می شود از وسط راه برگردد. عمر به نوچه هایش خبر می دهد که گشتن خانه امروز کنسل است زیرا خانه خالی نیست.
فیلیز فیکو را به خانه می آورد. کمی بعد، عایشه خودش برای آشنایی و دوست شدن با کیراز به خانه آنها می رود. فیلیز متوجه می شود که مادر او هر روز سرکار است و عایشه تنهاست، و پدرش در زندان است. او تصمیم می‌گیرد آمار مادر او را در بیاورد. کمی بعد در خانه را میرزنند . وقتی فیلیز در را باز میرکند، از دیدن جمیل که برگشته است، غافلگیر می شود.
باریش در راه برگشت از بیمارستان به خانه، هولیا را می بیند که با ماشین کنار او ایستاده و بابت رفتار دیشبش از او معذرت خواهی می کند. هولیا اصرار می کند که باریش را به خانه برساند. در راه، دوباره بحث فیلیز پیش می آید و هولیا عصبی می شود. او با سرعت زیاد شروع به رانندگی می کند و باریش نمی‌تواند جلوی او را بگیرد. آنها تصادف مهیبی می کنند و ماشین پایین زیر گذر پرت می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *