خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۱۰۵ + زیرنویس و دوبله

سریال دستم را رها نکن قسمت ۱۰۵

آزرا به جنک، که تمایلی به حرف زدن با او ندارد ،میگوید :«جنک،سومرو مجبورم کرد که ازت جدا بشم. اون مجبورم کرد که بین تو و مرت یکی رو انتخاب کنم.من هیچوقت از دوست داشتن تو دست نکشیدم.» جنک از شنیدن این حرفها متعجب و عصبی می شود و میگوید :« تو بخاطر یه تهدید مسخره از من جدا شدی ؟ مگه قرار نبود با همه چیز با هم بجنگیم؟ تو بخاطر حرف سومرو از من گذشتی ؟» آزرا میخواهد جنک را توجیه کند، اما جنک خیلی عصبانی است. سومرو با عجله به سمت شرکت حرکت میکند. او در راه با عظمی تماس میگیرد و میگوید :«آزرا دیوونه شده. داره میاد سمت شرکت تا با جنک صحبت کنه.میخواد توافقمونو بهش بگه.» عظمی سریع با منشی جنک تماس میگیرد، اما میفهمد که دیر شده و آزرا پیش او آمده. عظمی به اتاق جنک می رود و به جنک میگوید که کار مهمی دارد و میخواهد با او حرف بزند، اما جنک با عصبانیت او را بیرون میکند.

 

سریال دستم را رها نکن قسمت ۱۰۵ دوبله فارسی

در اتاق فریده خانم، او سهام شرکت را بین نوه‌ها تقسیم کرده، و سهام رستوران را به آزرا واگذار میکند. وکیل به او هشدار میدهد که این مقدار سهام برای کسی که وارث اصلی نیست، کمی زیاد است، اما فریده خانم میگوید :«این مقدار در مقابل فداکاری های آزرا کم هم هست. آزرا انقد برای من و خانوادم فداکاری های بزرگی کرده که برای اون هر کاری کنم کم هم هست». او اضافه می‌کند :«این ارثیه یک شرط داره، خانوادم این میراث رو فقط در صورت ازدواج رسمی آزرا گونش و جنک چلن میتونن دریافت کنند. در غیر این صورت تمامی اموال صرف تحصیل بچه های بی سرپرست و خیریه میشه.

جنک و آزرا در حال بحث هستند. آزرا سعی میکند جنک را آرام کرده و بتواند دوباره با او باشد، اما جنک با عصبانیت از اتاق بیرون آمده و آزرا نیز پشت سر او ، با صدای بلند بحث میکنند. عظمی و سومرو در اتاق صدای آنها را شنیده و بیرون می آیند. جنک در مقابل خواهش های آزرا میگوید :«دیگه خیلی دیره آزرا ما جدا شدیم فهمیدی ؟همه چیز تموم شد. دیگه نمی‌خوام». سومرو سریع مداخله کرده و از خوشحالی میخواهد طرف آزرا را بگیرد، اما جنک با خشم به او میگوید :«تو خجالت نمی‌کشی دختره رو تهدید کردی حالا تو روم سوال هم میپرسی». سومرو دوباره با وقاحت شروع به بحث با آزرا میکند. آزرا با ناراحتی و گریه از شرکت بیرون می آید. عظمی و سومرو به اتاق برمیگردند و سومرو از اینکه جنک دیگر آزرا را نمیخواهد خوشحال شده و خیالش راحت است.کمی بعد، جنک با ماشین مقابل آزرا می آید و او را سوار میکند. او آزرا را به یک کافه بیرون شهر و دنج می برد.

 

سریال دستم را رها نکن قسمت ۱۰۵ زیرنویس فارسی

فریده خانم حسن را دنبال سراب میفرستد تا او را به شرکت بیاورد. فریده خانم نگران سهامی است که دست سومرو است. او وقتی متوجه می شود سهام تا سه ماه به سومرو واگذار شده، از دست بی فکری های سراب عصبانی شده و با او دعوای شدیدی میکند، و از او میخواهد بخاطر آینده بچه ها هرچه سریع تر سهام را پس بگیرد. فریده خانم از اینکه سراب تا این حد به سومرو اعتماد دارد عصبی است.

 

خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۱۰۵

سراب بلافاصله بعد از اینکه حرفهایش با فریده خانم تمام می شود، با سومرو تماس میگیرد و میخواهد او را ببیند. سومرو میگوید که او نیز در شرکت و در اتاق عظمی است. سراب پیش آنها می رود.
جنک در کافه به آزرا میگوید:« تو واقعا دوستم داری؟» وقتی آزرا تایید می‌کند، او آزرا را در آغوش می‌کشد و میگوید :«راستش من با بازی اونا بهشون جواب دادم. تو هم تنبیهی که مستحقش بودی رو گرفتی». آزرا متعجب می شود. جنک ادامه می‌دهد :«من جوابی که اونا دوست داشتن بشنون رو بهشون دادم. بخاطر مرت باید این بازی رو یکم دیگه ادامه بدیم. سومرو از غم تو تغذیه میشه. اینجوری یکم زمان می‌خریم. بعدش ما هم خیلی خوشبخت میشیم». آزرا در بغل جنک لبخند می زند و احساس آرامش دارد.

عظمی و سومرو بعد از شنیدن حرفهای سراب، سعی در زدن رای او دارند و می‌خواهند جلوی او را برای پس گرفتن سهام بگیرند. عظمی میگوید :«فریده خانم دیر یا زود رفتنیه. بعد از مرگش شما علاوه بر این سی درصد سهام دست سومرو ارث خودتون هم میگیرید و سهام اصلی رو تو شرکت دارید.» آنها می‌خواهند به سراب بقبولانند که فریده خانم قصد کول زدن او را دارد تا سهام را برای خودش بگیرد و چیزی برای سراب نماند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *