خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۷۷ + زیرنویس و دوبله

مرت بعد از کمی تعلل، میگوید «مرت مامان سومرو را میخواهد». سومرو با رذالت لبخند می زند و آزرا به شدت از شنیدن این جواب ناراحت می شود. قاضی طبق نتایج به دست آمده از بهزیستی و جواب مرت، رای را به سرپرستی سومرو صادر میکند. هیچکس انتظار این نتیجه را نداشته و همه ناراحت هستند. بیرون از دادگاه، سومرو سراغ آزرا که در حال گریه است می رود و باز هم به او میگوید که در صورت جدا شدنش از جنک، می‌تواند مرت را به دست بیاورد. آزرا از دست سومرو خیلی عصبانی است. او مطمئن است که سومرو نظر مرت را عوض کرده، زیرا رابطه او و مرت خوب شده بود.
بیرون از دادگاه، ملیس با قدیر دعوا می‌کند و او را دروغگو و پنهانکار میداند. قدیر سعی میکند برای او توضیح دهد که علت این که به او نگفته است پرونده آزرا دست اوست، این است که می‌ترسیده ملیس را از دست دهد. ملیس کمی آرام می شود اما باز هم با او قهر می کند.
جنک که از دست سومرو خیلی عصبی است، دم خانه او می رود و از او میخواهد برای آرام شدن آزرا، مرت را پیش او ببرد، اما سومرو با او مخلفت میکند.
آزرا بین دو راهی بدی گیر کرده است و با مینه درد و دل میکند. او جنک را دوست دارد اما بخاطر مرت مجبور است از او جدا شود.
فریده خانم نگران آزرا است و با او تماس گرفته و از او میخواهد که به خانه آنها برود. اما آزرا ترجیح می‌دهد کمی تنها باشد تا با خودش کنار بیاید.
در شرکت، طی جلسه ای، جنک متوجه می شود که چندین شرکت مواد غذایی قراردادشان را بخاطر گزارشات منفی از عملکرد رستوران فسخ کرده اند. شرکتها از دوستان عظمی هستند و جنک متوجه است که تمامی این برنامه ها از طرف عظمی برای از بین بردن شرکت آنهاست. او ترتیب یک جلسه با همین مدیره را میدهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *