خلاصه داستان سریال دستم رها نکن قسمت ۳۶ + زیرنویس و دوبله

جنک وقتی وکالت عظمی را میفهمد خیلی عصبانی می شود. فریده خانم هرچه سریع تر میخواهد برگه های امضا شده را ببیند تا بفهمد دقیقا چه اتفاقاتی افتاده است.
در خانه سومرو، عظمی به او زنگ می زند، و از او می خواهد که در مورد گم شدن مرت هرچه را که می داند برایش تعریف کند تا بتواند آن را پیدا کند، که شاید از این طریق شر آزرا از زندگی آنها کم بشود. بعد از قطع کردن تماس، سومرو به جانسو می گوید که میخواهد واقعیت را برای عظمی تعریف کند زیرا او قابل اعتماد است و می‌تواند کاری کند.
آخر شب برای صفحه مجازی آزرا پیامی می آید مبنی بر اینکه «من برادرت را دیده ام، به پلیس خبر نده و به من زنگ بزن.». آزرا سریع با شماره تماس گرفته و لوکیشن می گیرد. جنک این مکالمات را می شنود و می خواهد همراه آزرا برود اما او نمی‌گذارد. وقتی آزرا به اتاق می رود تا آماده شود، جنک از فرصت استفاده کرده و آدرس را از گوشی آزرا برای خودش می فرستد و راهی می شود. آدرس محله ای بسیار خطرناک است . جنک زودتر از آزرا به آنجا می رسد و می فهمد چند پسر به دروغ قصد آزار و اذیت و دزدین آزرا را داشته اند. او با آنها درگیر شده و کتک کاری می کند و آنها را مجبور میکند وقتی آزرا می آید بگویند اشتباه شده است. جنک نمی خواهد آزرا بفهمد پای او در میان بوده است.
صبح در رستوران آزرا عظمی را می بیند. عظمی می خواهد با آزرا صحبت کند اما او تمایلی به حرف زدن با او ندارد تا وقتی که عظمی اسم مرت را می آورد. آزرا پیش او نشسته و منتظر شنیدن است. عظمی می گوید: «قصد دارم برادرت را برایت پیدا کنم. اما به شرطی که وقتی برادرت پیدا شد برای همیشه بروی.» او وعده پول هم به آزرا می دهد اما از آزرا می گوید نمی خواهد و فقط برادرش را پیدا کنند. او شرط را قبول می کند.
هنگامی که هولیا پیش سومرو به کافه می رود، چیتن به سومرو زنگ زده و دوباره پرونده کمال را پیگیری می‌کند. هولیا که به این قضیه مشکوک شده است، وقتی سومرو نیست از گوشی او شماره چیتن را برمی دارد.
در رستوران، فریده خانم سر آشپز و دختر دیگری که با آزرا کار می کرد را صدا می زند و به آنها بابت رفتارهای بد با آزرا اخطار می دهد. او صمد یکی دیگر از کارمندان را بخاطر برخورد بد با آزرا اخراج کرده است.
در رستوران، آزرا هنگام کار می بیند که دست جنک زخمی شده. او متوجه می شود که جنک دعوایی کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *