خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۶۴ + زیرنویس و دوبله

صبح، جنک داخل سینی برای آزرا صبحانه آماده کرده و با نوشتن جمله دوستت دارم روی کاغذ و گذاشتن شاخه ای گل در سینی، به سمت اتاق آزرا می رود. اما سر راه فریده خانم از اتاق بیرون آمده و جنک مجبور می شود تظاهر کند که برای او صبحانه می برده است.
پلیس به خانه سومرو رفته و او را برای بازجویی بابت قتل چیتن به کلانتری می برد. همچنین پلیس ها به خانه فریده خانم نیز آمده و با آزرا صحبت می کنند. جنک و فریده خانم از آزرا می‌خواهند که از شکایت خودش منصرف شود زیرا وقتی تنها شاهد مرگ پدرش کشته شده پس این قضیه خطرناک است، اما آزرا قبول نمی کند.
در اداره پلیس، سومرو در مورد مرگ کمال توضیح می دهد و می گوید که از مسعود یک میلیون لیر بابت بدهی پول گرفته است.
هولیا به دیدن مسعود در بازداشتگاه می رود. مسعود پریشان است و اصرار دارد که او چیتن را نکشته و از هولیا می خواهد که فقط حرفش را باور کند.
جانسو با قدیر سر قرار می رود. او در مورد روند نقشه شان به قدیر توضیح می دهد، و می گوید هنوز نتوانسته جایگاه آزرا را متزلزل کند و در تلاش است. او از اینکه جنک از ترس خودکشی او ، به تمام حرف هایش گوش می‌دهد و اینگون آزرا را آزار می دهد خوشحال است. قدیر معتقد است که جانسو هنوز هم عاشق جنک است ولی جانسو ادعا می کند چنین چیزی نیست و از او نفرت دارد. برهان که جانسو را تعقیب کرده بود، او و قدیر را با یکدیگر می بیند.
در شرکت، عظمی پیش یکی از اعضای هیئت مدیره رفته و او را با بدگویی از چلن ها پر می کند و از او می خواهد هر اتفاق و تصمیم جنک را به او اطلاع دهد.
سومرو به شرکت پیش عظمی می رود و به خاطر مشکلات پیش آمده، زیر گریه می زند. عظمی او را دلداری می دهد و از او حمایت می کند. سومرو به عظمی می گوید: «باید هرطور شده از سر برهان خلاص شوم».
در رستوران، آزرا با مینه نشسته و درد و دل می کند. او می گوید که حس می کند جانسو در پی انتقام از اوست و در حال نقش بازی کردن است. کمی بعد، دسته گلی از سمت جنک به دست آزرا می رسد، با کاغذی که روی آن نوشته: «اجازه می دهی شب کاری کنم که من را ببخشی؟ دوستت دارم.». آزرا خوشحال شده و می خواهد جوابش را با پیام بدهد، اما یاد حرف سومرو می افتد که گفته بود: «اگر مرت را می خواهی باید از جنک جدا شوی»، برای همین جواب جنک را نمی‌دهد. جنک منتظر است و از اینکه از آزرا خبری نیست کلافه شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *