خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۵۹ + زیرنویس و دوبله

هولیا به رستوران برای دیدن آزرا می رود. او در مورد جانسو با او صحبت می کند و از او می خواهد به خاطر جانسو از زندگی جنک بیرون برود. همچنین در مورد شکایت مرگ پدرش، از او می خواهد به خاطر خصومت با مسعود تصمیم اشتباهی نگیرد. آزرا به او حق دخالت نمی‌دهد .
در رستوران، فریده خانم عظمی را احضار کرده و برگه های عدم تطبیق اجناس انبار و کسری بودجه را به او نشان می دهد. عظمی دنبال توجیه است اما فریده از او عصبانی شده و تمامی اختیاراتش را از او می گیرد‌.
جنک به خانه جانسو می رود. جانسو مقابل او نقش بازی می کند و خودش را به ناراحتی و مریضی می زند و به جنک نزدیک می شود.
در رستوران، عظمی آزرا را می بیند و به او می گوید که قول داده بود بعد از پیدا شدن مرت از خانه فریده خانم برود. آزرا به عظمی می گوید: «در صورتی قرار بود بروم که شما مرت را پیدا کنید. اما من خودم او را پیدا کردم و هم دستی شما با سومرو مشکوکم. به زودی همه چیز مشخص می شود.».
قدیر پیش استاد خودش می رود‌. او قدیر را نصیحت می کند. قدیر به او می گوید که قصد دارد دوباره به کار وکالت برگردد.
فریده خانم با آزرا در مورد اتفاقی که برای جانسو افتاده صحبت می کند. آزرا از اینکه فریده در مورد رابطه او و جنک چیزی می داند خجالت زده است.
جنک به رستوران آمده و با فریده خانم حساب و کتاب های شرکت را بررسی می کنند تا برای جلسه هیئت مدیره آماده شوند.
صاحب شرکت آلتین، که همان استاد قدیر است، به شرکت فریده خانم می آید و قصد دارد با او برای غذای مهمانان خارجی قرارداد ببندد. فریده خانم از او استقبال کرده و استاد برای ملاقات بعدی با وکیلش برای بستن قرارداد، قرار میگذارد.
برهان، فاطمه را با خودش دم رستوران می برد و آزرا را به او نشان می دهد. او در قبال دادن آدرس آزرا به فاطمه، از او مدارکی که نشان می دهد او با سومرو در ارتباط بوده را می خواهد.
در جلسه شرکت، فریده خانم در مورد ضررهای شرکت در نبود خودش و سو استفاده عظمی از حق وکالتش از سراب صحبت می کند، و به طور رسمی تمام اختیارات او را به عنوان مدیر شرکت از او می گیرد‌. او قصد دارد مدیر کل جدید شرکت چلن را در جلسه معرفی کند‌. در اتاق باز شده و جنک، به عنوان مدیر جدید وارد اتاق می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *