خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۵۷ + زیرنویس و دوبله

جنک به اتاق جانسو رفته و آزرا و سومرو در طبقه پایین با یکدیگر بحث می کنند.‌آزرا از پیشنهاد سومرو عصبانی شده و با او دعوا می کند. جانسو که صدای آنها را می شنود، پایین رفته و طلبکارانه با آزرا برخورد می کند و او را مسبب مشکلات زندگی خودش می داند. جانسو خودش را به بی حالی میزند تا دیگران را نگران کند. او خودش را در بغل جنک می اندازد تا به او نزدیک شود. سومرو آزرا را از خانه بیرون می کند.
جنک با جانسو با ملایمت رفتار می کند و به او دلگرمی می دهد که هر زمان بخواهد پیش اوست. جنک و آزرا از آنجا می روند. آزرا از جنک به خاطر سکوتش مقابل توهین های سومرو و جانسو ناراحت است اما جنک به خاطر شرایط روحی جانسو این رفتار را منطقی می داند.
فریده به خانه می آید و خبر فوت خاله حسنیه را به سراب می دهد. سراب ناراحت می شود اما هرچه به بچه ها زنگ می زند جواب نمی‌دهند. فریده به آزرا زنگ زده و این خبر را می دهد. آزرا و جنک خودشان را به خانه می رسانند تا با فریده همدردی کنند.
در قایق تفریحی، قدیر رفتارهای مشکوکی نسبت به ملیس دارد. او به عمد خودش را زمین می زند و گوشی ملیس را داخل دریا می اندازد تا او نتواند با کسی تماس بگیرد.سپس قایق را به سمت دریا پیش می برد تا از شهر فاصله بگیرد. او قصد کشتن ملیس را دارد اما خودش نیز مردد است و می ترسد. هنگامی که به ملیس زنگ می زند، گوشی او زنگ می خورد. دوست او که از جریان مطلع است، او را نصیحت می کند که این کار را نکند و انتقام فرد دیگری را از یک دختر بی گناه نگیرد. قدیر به خودش می آید و ملیس را شب به خانه برمی گرداند.
برهان به خانه سومرو می رود. جانسو در را باز می کند. سومرو سریع برهان را یکی از دوستان قدیمی معرفی می کند. آن ها بعد از کمی نشستن، قصد رفتن می کنند اما به سومرو اخطار می دهد که جانسو باید او را بشناسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *