خلاصه داستان سریال زمستان سخت (زمهریر) قسمت 24

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال زمستان سخت (زمهریر) قسمت 24 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال زمستان سخت قسمت 24

فیروزه با دیدن وضعیت الوان به شدت شوکه می شود. او به همراه الوان و ارتان به خانه یاسین می رود. آنها با جنازه یاسین رو به رو می شوند. ارتان میخواهد به فیروزه کمک کند، اما فیروزه اصرار دارد که با پلیس تماس بگیرد.

ارتان جلوی او را میگیرد و میگوید که با این کار، آینده و زندگی الوان را به هم می‌ریزد، زیرا او به زندان خواهد رفت.

فیروزه کمک ارتان را قبول نمیکند و میگوید که خودش حامی قانون است و نمی‌تواند خودش بر علیه قانون عمل کند.

او الوان را به خانه می برد و آرام می‌کند. سپس خودش دوباره به خانه یاسین برمیگردد.فیروزه مدام با آیاز تماس میگیرد، اما آیاز بازداشت است.

فیروزه به الوان فکر میکند و تصمیم می‌گیرد بخاطر او، خودش مجسمه را بردارد تا قتل را گردن بگیرد، اما قبل از برداشتن مجسمه، چراغ روشن شده و او ارتان را می بیند.

صبح، آیاز آزاد می شود. فیروزه از خواب بیدار می شود و متوجه تماس آیاز می شود، اما جواب نمی دهد.

الوان بیدار شده و حال مساعدی ندارد. فیروزه سعی دارد او را آرام کند و به او دلداری میدهد تا ماجرا را فراموش کند و خودش را گناهکار نداند.

مهوش با آیاز تماس میگیرد و در حالی که با عجله ، چمدانش را جمع میکند ، به او میگوید که ارتان دوباره شانس آورده و تبرئه شده است، و ممکن است به زودی متوجه بشود که دادن تقاضا نامه کار او بوده و آیاز نیز شک میکند. او به آیاز هشدار میدهد که مراقب باشد.

او سپس پایین رفته و از مادرش بخاطر وضعیت خانه و کارهای ارتان گلایه میکند و میگوید که قصد رفتن به سفر دارد. سپس بیرون می رود.

در خانه، صفیه بخاطر قطع مصرف داروهایش حال مساعدی ندارد. کمی بعد او بیهوش می شود. فیلیز متوجه شده و سریع آمبولانس خبر میکند.

وقتی آیاز به خانه می رسد، با دیدن آمبولانس نگران شده و سریع به همراه فیلیز و مته به بیمارستان می رود. آنها در سالن منتظر جواب دکتر هستند.

براق با آیاز تماس میگیرد و میگوید که خبر دارد او روز گذشته پیش دوستش نبوده است. آیاز که عصبی و کلافه است، گوشی را روی او قطع میکند.

در خانه، الوان به دستشویی رفته و مدام گریه میکند. فیروزه از پشت در او را دلداری میدهد و به او میگوید که به زودی یاشار آزاد خواهد شد.

الوان با شنیدن این حرف آرام شده و بیرون می آید. فاروق نیز از اینکه تلاش های فیروزه نتیجه داده خوشحال می شود و از او تعریف میکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال زمستان سخت قسمت 24 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال زمستان سخت قسمت 25  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *