خلاصه داستان سریال ستایش ۳ قسمت ۲۷ + زیرنویس و دوبله

حاج آقا به خواست خانم مظفری که دوست دارد پسرش به خانه برگردد به گالری مهدی می رود و کمی درباره ی حقوق والدین با او صحبت می کند و از او می خواهد که با یک دسته گل به خانه برگردد و ازمادرش معذرت خواهی کند. مهدی هم از حق فرزندان حرف می زند. صحبت آنها طولانی می شود و حاج آقا که فکر می کند ستایش به خانه ی مهدی رفته بوده، با ناراحتی می گوید:« مادرتون اون تابلو رو به من نشون داد. حقیقتا دلم شکست. هم بابت شما و هم بابت اون خانم.» مهدی توضیح می دهد که ستایش هرگز به خانه ی او نیامده است. اما حاج آقا باور ندارد که مهدی بتواند فقط با تکیه برحافظه ی خود چهره ی ستایش را بکشد. مهدی هم که نتوانسته حقیقت را روشن کند قبول می کند که برای معذرت خواهی از مادرش فردا به مسجد برود.

ستایش درگیر اسباب کشی است و فردوس و محمد هم همان موقع برای کار راهی رامسر می شوند. نازگل و محسن در جمع و جور کردن اسباب خانه به ستایش کمک می کنند.

روز بعد مهدی به مسجد می رود و حاج آقا که فکر می کند او برای عذرخواهی از مادرش آمده است خوشحال می شود. اما مهدی می گوید که برای او هدیه ای آورده و روی تابلویی که در دست دارد را باز می کند و می پرسد:« الان می تونید ثابت کنید که هیچ وقت توی آپارتمان من نبودید؟» حاج آقا با دیدن تصویر خودش روی تابلو که به زیبایی کشیده شده حیرت می کند و درحالی که به آن خیره شده می گوید:« من با اون زن چیکار کردم؟ من دل اون زن رو شکستم، با قضاوتم. یه عمر بندگی خدا رو کردم ولی حالا خجالت می کشم اسمشو به زبون بیارم.» بعد از رفتن مهدی، حاج آقا مدتی در مسجد می ماند و به تصویر خودش روی تابلو نگاه می کند و روز بعد به خانه ی ستایش که دیگر اسباب و اثاثیه اش را بار کامیون کرده، می رود و با شرمندگی از او معذرت خواهی می کند. ستایش هم او را می بخشد.

ستایش هنگام تحویل گرفتن کلید خانه ی جدید از بنگاه، از حرفهای دو نفر می فهمد که نمایشگاه مهدی افتتاح شده و تصویر چهره ی زنی از اهالی محله هم در نمایشگاه هست. ستایش فکر می کند تابلوی خودش روی دیوار نمایشگاه است بنابراین همان روز با عصبانیت به آنجا می رود. مهدی با دیدن او خوشحال می شود و اما ستایش به مهدی می گوید:« همه ی عمر فکر کردم هنرمندها شریف ترین و با اخلاق ترین آدمهای جامعه ن. اما شما هیچ کدوم از این صفت هارو حتی بو هم نبردید.»

سلام و درودلطفا قسمت های ستایش رو کامل وجلوترازپخش تلوزیون بذارید ممنون

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *