خلاصه داستان سریال لکه قسمت ۲۳ + زیرنویس و دوبله

جم همه مدارک را به شرکت برده و در مقابل رئیس شرکت و همه کارکنان نشان می دهد و با محمد درگیر می شود. رئیس شرکت عصبانی شده و محمد را اخراج می کند. محمد کینه به دل گرفته و در پی انتقام از جم است.
یاسمین و شیرین به کلانتری برای دادن گزارش در مورد سرپیل می روند. بیرکان در کلانتری نیست و همکار او سوبو سعی دارد آنها را منتظر بگذارد تا خود بیرکان بیاید اما سروان جواد ، مافوق آنها آمده و با آن دو صحبت می کند. بیرکان از اینکه دیر می‌رسد عصبی می شود. آنها گزارش خود را ثبت می‌کنند و پلیس ها به سمت شرکت سرپیل رفته و او را برای بازجویی به شعبه می آورند. .بیرکان عکس مته را از سوابق برمی دارد تا شیرین نتواند او را برای اثبات حرف هایش شناسایی کند. همچنین خانه ای که شیرین و ایرم در آن بودند را به شخص دیگری اجاره داده اند تا حرف های شیرین درست از آب در نیاید. سرپیل فیلم دوربینی که قبلاً شیرین در حال پول برداشتن از صندوق شرکت است را آورده و به عنوان دزدی، کار شیرین را تهمتی برای انتقام می داند. پلیس از روی مدارک حرفهای سرپیل را باور می کند و او آزاد می شود. شیرین و یاسمین هرچه می گویند بی فایده است. آنها به خانه برمی گردند‌ اما می دانند که به زودی سرپیل بلایی سر آنها خواهد آورد.
جم هرچه به یاسمین زنگ می زند او جوابش را نمی‌دهد. جم دم خانه یاسمین رفته و وقتی می بیند او خانه نیست، نامه ای برایش لای در می گذارد. وقتی یاسمین به خانه برمی گردد، نامه را می‌خواند که در آن جم ابراز پشیمانی کرده و قدر کار یاسمین را که به خاطر موقعیت شغلی او در مورد فیشر چیزی نگفته، می داند و قول جبران به یاسمین می دهد. یاسمین عاشق جم است اما هرچه شیرین او را نصیحت می کند که با جم حرف بزند، او قبول نمی کند و به خاطر دروغ‌هایش، این رابطه را بی فایده و تمام شده می داند.
جم پیش اکبر است و در مورد یاسمین به او می گوید و اینکه تصمیم گرفته است این بار برای از دست ندادن یاسمین، به او پیشنهاد ازدواج بدهد.
دو نفر از افراد سرپیل برای کشتن یاسمین و شیرین دم خانه او می آیند. آن دو که ماجرا را می‌فهمند، سریع از بالکن فرار کرده و به پرورشگاه پیش مراد می روند تا جای امن دیگری پیدا کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *