خلاصه داستان سریال شخصیت قسمت ۱۲ + زیرنویس و دوبله

جمیل پیش مادر نورا می رود و با او صحبت میکند. او از مادر نورا میخواهد که سلیم را ساکت نگه دارد. مادر نورا در مورد افق میپرسد. جمیل از بابت افق نگرانی ندارد زیرا افق از لحاظ سلامت عقلی پرونده دارد و کسی حرفهای او را جدی نمیگیرد.
افق به پلیس اصرار میکند که او را با خود به کلانتری ببرند. آنها در آنجا از افق بازجویی میکنند. افق اصرار دارد که به او دستبند بزنند. او از اینکه تمام این سالها دستگیر نشده و همیشه رهایش کرده اند ناراحت است. پلیس پرونده او را چک میکند و متوجه می شوند که او مشکل عقلی دارد و نباید دستگیر شود. همه اهالی محله جلوی کلانتری جمع شده اند و خواستار آزادی افق هستند.
یکی از همسایه ها ی نظیف، جنازه نظیف را در خانه اش پیدا میکند و این خبر را به آتش میدهد و در مقابلش از او پول میگیرد. آتش شروع به جمع آوری مدارک جرم کرده و از لکه های خون نیز عکس میگیرد.
دستور می رسد که افق باید به استانبول منتقل شود. در مسیر رفت، افق تصمیم می‌گیرد به دستشویی برود. او که پشیمان شده است، میخواهد از دستشویی فرار کند. او از کسی که نمی‌شناسد اتفاقی یک فندک برای کمک میگیرد. آن شخص، آگاه بوده که به عمد در آنجا منتظر افق بوده زیرا حدس می زده افق به این دستشویی سر راهی که مخصوص فرار زندانیان است بیاید.
افق فرار میکند و به سمت ساختمان متروکه می رود. همه در آنجا جمع شده اند و شلوغی زیادی پیش آمده. پلیس به آنجا می رود تا مردم را پراکنده کند. داخل ساختمان ، آگاه خودش را به افق می رساند و وقتی متوجه می شود که افق بخاطر عذاب وجدان قصد خودکشی دارد، از اینکه کار او برای کشتن افق راحت شده خوشحال می شود و او را تشویق میکند تا خودش را دار بزند.
FaFA

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *