خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۸۰ + زیرنویس و دوبله

جانسو به همراه سومرو و برهان جمع می شوند تا با یکدیگر حرفهایشان را بزنند. جانسو از علت خبر نگرفتن برهان از او میپرسد. برهان میگوید که تمامی این سالها بخاطر تهمتی که سومرو به او زده بود به زندان افتاده بود. سومرو حرف او را انکار میکند و مثل همیشه مظلوم نمایی میکند. آن دو با یکدیگر بحث میکنند و به نتیجه ای نمی‌رسند. جانسو از برهان فرصت میخواهد تا شرایط را هضم کند.
اوستا به تعمیرگاه پیش قدیر می رود. او متوجه علاقه قدیر به ملیس شده است. اما به او هشدار میدهد که حواسش را جمع کند. قدیر از بابت تهدید جانسو نگران نیست زیرا در آن صورت، قدیر نیز حرفهای زیادی از جانسو برای گفتن دارد. اوستا از قدیر میخواهد که به دیدن فریده خانم برود و در مورد پرونده با او نیز صحبت کند.
در شرکت جلسه دیگری برگزار می شود. جنک تصمیم دارد این بار با ریسک های بزرگ و رفتن سراغ شرکتهای دیگر، وضعیت موجود را جبران کند. او در جلسه جواب تیکه های عظمی را داده و دهن او را می بندد.فریده خانم از درایت جنک خوشش می آید.
در طور روز جنک چندین بار به آزرا پیام میدهد و قصد دیدن او را دارد اما آزرا او را پس می زند و گوشی اش را خاموش میکند.
قدیر به خانه فریده خانم می رود. ملیس از دیدن او شوکه می شود.
شب، جنک با عصبانیت به آشپز خانه آمده و به زور میخواهد با او حرف بزند. او آزرا را با خودش به رستورانی که در آنجا به هم قول داده بودند می برد و اصرار دارد که علت این رفتارهایش را توضیح دهد. اما آزرا به او میگوید که دیگر علاقه ای به او ندارد و همه چیز بینشان تمام شده است. جنک عصبی شده و به شدت به هم می‌ریزد. آزرا از رستوران با گریه می رود. جنک که حالت طبیعی ندارد، سوار ماشین شده و با بالاترین سرعت ممکن شروع به رانندگی می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *