خلاصه داستان سریال لکه قسمت ۱۱ + زیرنویس و دوبله

شیرین به خاطر عذاب وجدان از ناراحت کردن یاسمین تصمیم می‌گیرد هرطور شده پول بدهی سرپیل را جور کرده و از کار با او بیرون بیاید.
بیرکان ترتیب پرونده یاسمین را با دختر جعلی داده و برای رییس می فرستد. آنها با اینکه چیز مشکوکی در پرونده نمی‌بینند اما مطمئن هستد که بیرکان ریگی به کفش دارد و پنهانی کارهایی می کند. آنها می‌خواهند هرطور شده دست او را رو کرده و بیرونش کنند.
شب، بیرکان طبق معمول دم در خانه یاسمین ایستاده است که جم دنبال او می آید. بیرکان عصبانی می شود و مدام زیر لب جم را تهدید می کند. بعد از رفتن جم و یاسمین، بیرکان دوباره وارد خانه یاسمین می شود. او دفتر خاطرات یاسمین را برمی دارد و می بیند که در مورد جم چیزی نوشته است. بیرکان عصبانی می شود و مداد او را می شکند. سپس لپتاپ یاسمین را برداشته و بیرون می رود.
یاسمین و جم به کافه ای می روند. دوست جم که خواننده است، شروع به خواندن موزیک می کند. هر دوی آنها خوشحال هستند.
بیرکان لپتاپ یاسمین را پیش کسی برده و روی آن برنامه شنود و کنترل گوشی نصب می کند و آن را به خانه برمی گرداند.
یاسمین در شلوغی کافه ناگهان برادر جم را می بیند و یاد شب کذایی قایق می افتد و حالش بد می شود، اما دل درد را پیش جم بهانه کرده و به خانه برمی گردند. بیرکان هنوز در خانه است و گوشه ای قایم می شود.
جم و یاسمین وارد خانه می شوند. جم حرف های عاشقانه به یاسمین زده و از احساساتش به او می گوید. بیرکان به شدت عصبی شده و اسلحه خودش را در می آورد اما خودش را کنترل می‌کند. کمی بعد جم می رود و بیرکان نیز یواشکی از خانه خارج می شود.
روز بعد، قرار است مراد را به پرورشگاه جدیدی منتقل کنند. یاسمین پیش او رفته است که متوجه می شود پلیس به خاطر بدهی وام شیرین که او ضامنش بوده به خانه آمده و مجبور می شود برگردد. او به شیرین پیام می دهد و شیرین قول می دهد ظرف چند روز تسویه کند.
یاسمین شب با جم بیرون می رود. او از اینکه ماجرای قایق را به جم نگفته عذاب وجدان دارد و بین دو راهی گیر کرده است. جم وقتی می فهمد او به خاطر پول هنوز مراد را جراحی نکرده است، قصد کمک دارد اما یاسمین به هیچ وجه قبول نمی کند.
محمد با فیشر، یکی از اعضای شرکت که در انتخاب مدیر اجرایی دست دارد، قرار می گذارد. او می خواهد مهمانی برای فیشر ترتیب دهد و یاسمین را برای او بفرستد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *