خلاصه داستان سریال شخصیت قسمت ۹ + زیرنویس و دوبله

صبح، وقتی نورا در خانه آتش از خواب بیدار می شود، به حیاط رفته و با دیدن بادکنک‌ها خوشحال می شود. اما وقتی جلوتر می رود، در کف استخر یک جنازه بسته بندی شده میبیند. نورا و آتش فیلمهای دوربین مدار بسته را چک میکنند و فردی را داخل لباس عروسکی گربه ای میبینند که هیچ چیز از او معلوم نیست. آنها دو دل هستند که چه کار کنند‌. در صورت تماس گرفتن با پلیس، رابطه داشتن نورا و آتش بر ملا می شود و بخاطر ارتباط نورا با این قتل نیز، او مورد بازخواست قرار میگیرد. اما با این حال، او با پلیس تماس میگیرد و ترجیح می‌دهد دست از این کار بردارد و استعفا بدهد.
یکی از همکاران او که به شدت با نورا لج است و در محل کشف جسد در خانه آتش آمده، با بد دهنی و حرفهای زشت، باعث خشمگین شدن نورا و دعوای آنها می شود. کمیسر در شرکت، با این فرد برخورد کرده و او را تهدید میکند.
رئیس پلیس ، به نورا توضیح میدهد که به علت مرتبط بودن او با پرونده های قتل زنجیره‌ای اخیر، او این مدت تحت تعقیب بوده است. آنها با اینکه باید نورا را از پرونده ای که به خود مربوط است بیرون کنند، اما بخاطر اینکه بتوانند از طریق او سرنخی پیدا کنند، نورا را داخل این پرونده نگه می دارند.
آگاه شب تصمیم دارد یک قتل دیگر انجام دهد. زحل از او میخواهد به مناسبت پیدا کردن شغل جدیدش ، شام با هم همگی بیرون بروند.
آگاه، در آپارتمان متروکه اش که پایگاه کارهای خلاف اوست، عکس افراد جدیدی که به قتل رسانده را نیز روی دیوار خط می زند و سپس اسلحه اش را آماده میکند. ناگهان نوه او دوا، به همراه دوست دخترش به همان آپارتمان آمده و قصد دارند وارد همین واحدی که آگاه داخل آن است بشوند. آگاه هول شده و به فکر چاره است. او همان لباس عروسکی را تنش کرده و داخل خانه منتظر می نشیند. دوا که نمیتواند وارد خانه شود ، خسته شده و از آنجا می روند.
آگاه قفل ساز می آورد و قفل در را عوض میکند.
همان روز، جنازه صالح که آگاه او را در جنگل به قتل رسانده بود نیز، پیدا می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *