خلاصه داستان سریال لکه قسمت ۱۹ + زیرنویس و دوبله

بیرکان که پایین در ماشین بوده و از دوربین همه چیز را دیده است، سریع خودش را به خانه می رساند و یاسمین را شوک زده بالای سر آردا می بیند که مدام می گوید: «من او را کشتم». بیرکان نبض آردا را گرفته و مرگ او را تأیید می‌کند. او از یاسمین می خواهد که آرام باشد و راجع به این قضیه به کسی چیزی نگوید و خودش این مسأله را حل می‌کند. یاسمین همچنان در شوک است. بیرکان آردا را بلند کرده و در صندوق ماشین می گذارد و به محله ای کنار زباله ها می برد. لباس ها و وسایلش را در می آورد و معدوم می کند.

جم در این فاصله با دسته گلی برای معذرت خواهی از یاسمین به خاطر رفتارش دم خانه آمده اما یاسمین در را باز نمی کند و از او می خواهد که برود.
بیرکان دوباره به خانه یاسمین برگشته و ماشین آردا را از آنجا می برد. یاسمین تا صبح نخوابیده و در بهت است. او مدام کتاب هایش را در مورد مجازات قتل می خواند.
مادر آردا هرچه با او تماس می گیرد او پاسخگو نیست. مادرش در شرکت فعالیت پولشویی خودش را شروع می کند.
دو رفتگر، کنار سطل های زباله جنازه آردا را پیدا می کنند.
جم پیش دوست وکیل خودش می رود و آنها تصمیم می‌گیرند از طریق ایجاد یک موسسه خیریه، غیر مستقیم به مراد برای عمل جراحی کمک کنند. جم می خواهد اینگونه رفتار بدش را جبران کند.
دوست آردا با شرکت سرپیل تماس گرفته و سراغ شیرین را برای برنامه ای می گیرد. سرپیل وقتی می فهمد شیرین اسم شرکت را پیش کسی برده عصبانی می شود و به متو زنگ زده و از او می خواهد شیرین را پیشش ببرد تا حساب او را برسد. متو که به شیرین علاقه دارد، او را به خانه مادرش برده و قایم می کند و به سرپیل می گوید که شیرین را پیدا نمی کند. سرپیل وقتی به خانه شیرین و اریم می رود، اریم به او می گوید که متو به شیرین علاقه دارد و آنها پنهانی کار می کردند. سرپیل حدس می زند که متو شیرین را پنهان کرده باشد. او به بیرکان می سپارد و وقتی بیرکان همکارش را برای پیگیری دم خانه مادر متو می فرستد، شیرین سریع از درب پشتی فرار می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *