خلاصه داستان سریال لکه قسمت ۲۵ + زیرنویس و دوبله

جم و یاسمین هر دو شوکه می شوند‌. جم از یاسمین توضیح می خواهد. آردا همچنین می گوید: «یاسمین قصد کشتن من را داشت». یاسمین در دفاع از خود توضیح می‌دهد که آردا به خانه او آمده و به او حمله کرده بود و یاسمین فقط قصد دفاع از خود را داشته و او را هل داده. جم که انتظار تایید یاسمین را نداشته، بسیار عصبانی شده و از یاسمین توضیح می خواهد. یاسمین قصد رفتن دارد و نمی خواهد با جم صحبت کند اما جم اصرار به توضیح او دارد و می خواهد بداند آن حرفها و پرونده‌ قایق حقیقت دارد یا نه. یاسمین می گوید که حقیقت دارد اما آنطور که او فکر می کند نیست. اما هرچه جم می گوید، یاسمین توضیحی نمی دهد چون می داند جم او را باور ندارد. جم با عصبانیت حلقه ازدواج را به او نشان می دهد و می گوید قصدش جدی بوده اما از یاسمین انتظار دروغ نداشته است. یاسمین با گریه آنجا را ترک می کند.
جم با آردا درگیر می شود و از اینکه آردا از اول می‌دانسته که یاسمین در قایق بوده و به عمد به جم چیزی نگفته تا او عاشق شود و بعد ضربه بخورد، شاکی است و به آردا می گوید: «تو دیگر برادری به اسم جم نداری»‌. آردا با تهدید، به روی جم می آورد که او قاتل است زیرا، معشوقه مادرشان را در کودکی کشته است.
مته مدام به شیرین زنگ می زند اما او جوابش را نمی‌دهد. مته به خاطر تهدید سرپیل، به شدت نگران شیرین و یاسمین است.
یاسمین به خانه می رود و ماجرا را برای شیرین تعریف می کند. بیرکان با یاسمین تماس گرفته و اصرار به دیدن او دارد. یاسمین از ترس لج شدن بیرکان با آنها، قبول می کند که بیرون بروند. وقتی به کافه ای می روند، مته به شیرین پیام می دهد و می گوید که شخصی به اسم بیرکان که برادر سرپیل است برای آنها دردسر درست خواهد کرد. شیرین و یاسمین به شدت می ترسند و به بهانه ای از دست بیرکان فرار کرده و می روند. آنها از ترس اینکه محل اقامتشان معلوم شود، با مته به جای دیگری می روند.
محمد، سرپیل را می بیند و از او به خاطر لو دادن ماجرای فیشر به جم گله می کند. سرپیل، تقصیر را گردن یاسمین می اندازد و می گوید کار او بوده. او در مورد یاسمین می گوید که او دختر فاسدی است. محمد که می فهمد سرپیل قصد انتقام از یاسمین را دارد، با او دست به یکی می کند تا هر دو، از یاسمین و جم انتقام بگیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *