خلاصه داستان سریال کرگدن قسمت ۵ + زیرنویس و دوبله

طاهر که از دیدن قبر خالی نوید به هم ریخته به طرف دانیال می رود و فریاد می زند: کار شماهاست! غیر از شما کسی این کار را نمی کند. در این بین کاظم بیهوش می شود و دوست طاهر هم به خاطر حکله ی دانیال دستبند می خورد. طاهر شکایت می کند و دانیال و بقیه از کلانتری سردر می آروند. رها که اعصابش را نمی تواند کنترل کند می گوید: کاش دنبال من نیامده بودید. کاظم می گوید: باید سهیل، دوست و پسرعموی نوید را پیدا کنیم. حتما او چیزی می داند. گیسو می گوید: از طریق نازنین می توانیم آدرس سهیل را گیر بیاوریم.
رها سوار ماشین دانیال نمی شود و پیاده راه می افتد و به یاد شبی می افتد که نوید سوار بر هدیه گرانقیمت ونوشه از راه می رسد. رها به نوید گفته بود این ونوشه به تو احساس دارد. نوید جواب داده بود من هیچ حسی به او ندارم و او صاحب کار من است و من باید هدیه اش را قبول کنم. رها گفته بود: اگر خیانت کنی تو را خواهم کشت! و نوید تکرار کرده بود: تنها کسی که با فکر کردن به او یک لبخند بزرگ روی صورتم نققش می بندد تویی. رها از خیانت می ترسید چون شوهرسابق او لات بود. خورشید، مادر رها بعد از مرگ شوهرش، زن برادر شوهرش شده بود و طبق رسوم نجم هم با پسرعموی خود، جعفر ازدواج کرده بود. جعفر به دست شوهر معشوقه اش به قتل می رسد و عموی نجمه از او می خواهد با برادر بزرگتر جعفر که صاحب زن و بچه است ازدواج کند. اما نه نجمه و نه برادر شوهرش جلال راضی به این وصلت نیستند. یک شب خورشید و نجمه با کمک جلال از خانه فرار می کنند و زندگی جدیدی را شروع می کنند. نجمه اسمش را به رها تغییر می دهد و در رشته ی پارکور شروع به فعالیت می کند اما در این بین متوجه می شود که از جعفر حامله است.
قبل از کشته شدن نوید، افشین مدیربرنامه های ونوشه برای غافلگیرکردن او برایش جشم تولد می گیرد و همه ی دوستانش غیر از نوید را دعوت می کند. در این جشن سهیل، دوست صمیمی و پسرعموی نوید هم حضور دارد. کیانا دختری که از طریق افشین وارد تشکیلات شده از طرف ونوشه عظیمی به استقبال وکیل ونوشه، آقای دادفر می رود. افشین که از کیانا خوشش می آید به خاطر صحبت های صمیمی وکیل و کیانا سر به سر وکیل می گذارد. کاظم بعد از این که قبر خالی نوید را دیده سعی در حل معما دارد و سعی دارد هرطور شده سهیل را پیدا کند. ویدیوی جشن تولد ونوشه را از رها می گیرد و با ویدیوی که در آن نوید زنده دیده شده مقایسه می کند. از چیزی که پیدا کرده جا می خورد. او به دوستانش می گوید: روی سینه ی فیلم بردار ویدیوی نوید و همینطور روی سینه ی سهیل در جشن تولد ونوشه سنجاق سینه ی هم شکلی قرار دارد که اسم دهکده رویش هک شده. کاظم توضیح می دهد که دهکده شرکتی است که کارهای خدماتی مجالش بزرگ و مهم شرکت های دیگر را انجام می دهد. این سنجاق سینه یا لوگوی دهکده در پیجشان هم به چشم می خورد پس معلوم است که ویدیویی که نوید در آن زنده است از طرف سهیل فرستاده شده و سهیل توی شرکت دهکده کار می کند.
GUN AY

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *