خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۷ + زیرنویس و دوبله

وقتی ایندر وارد اتاق هتل می شود، دو وکیل با برگه های آماده به دست و هالیت را منتظر می بیند. او سر در نمی آورد که ماجرا از چه قرار است. هالیت همه چیز را به روی او آورده ولی ایندر حاشا کرده و داشتن دوست پسر را گردن نمی گیرد. هالیت از او امضای طلاق را می خواهد ولی ایندر به هیچ وجه زیر بار نمی رود. هالیت او را تهدید به شکایت و آبروریزی می کند.وکیل ایندر از او می خواهد که برگه ها را امضا کند و این به نفع اوست. ایندر مجبور به امضا می شود. هالیت حق دیدن ایرم را فقط چند ساعت در هفته به او می دهد. او برای ایندر خانه ای در محله قدیمیشان که خیلی پایین شهر است به مدت چند ماه اجاره کرده تا او برای خودش کاری پیدا کند.

در سمتی دیگر، سینان با صورتی زخمی و کتک خورده، سوار تاکسی شده و به فرودگاه می رود.
ایندر از آنجا خارج می شود به سمت خانه می رود اما نگهبانان او را راه نمی‌دهند. او به هتل می رود تا اتاقی بگیرد اما تمامی کارت‌های بانکی او مسدود شده اند.مجبور می شود به خانه برادرش که با دوستانش زندگی می کند برود. خانه ای مجردی کوچک و کثیف.
در شرکت علیهان، دستیار زینب هیچ چیز بلد نیست و مدام اشتباه می کند. وثتی در اتاق جلسه مهمی است، او به اتاق آمده تا پرونده ها را بیاورد اما چون پایش لنگ است زمین می خورد و باعث ریختن قهوه علیهان روی میز می شود. علیهان این بار دیگر خیلی عصبانی شده و از زینب می خواهد خودش او را اخراج کند. زینب علی رغم میل و وجدان خودش این کار را می کند.
هالیت در خانه ابتدا به بچه ها می گوید که ایندر به سفر رفته اما بعد به آنها می گوید که از هم جدا شده اند. زهرا از این خبر خیلی خوشحال می شود. هالیت به بچه ها هشدار می‌دهد که هوای ایرم را داشته باشند.
ایندر روز بعد با سرشکستگی و حس خجالت به محله قدیمی شان و به خانه ای که هالیت گرفته می رود. خانه ای بسیار محقر و قدیمی و فقیرانه. او دم در می نشیند و به خاطر این وضعیتش گریه می کند.
ییلدیز که کار خودش را کرده است، حالا دنبال موقعیت برای ازدواج خودش و هالیت است. او بعد از مشورت با دوستش، تصمیم می‌گیرد که حالا از هالیت فاصله بگیرد و کم محلی کند تا او خودش دنبال ییلدیز بیفتد و جذب او شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *