خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 183

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 183 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 183

ملک را به بیمارستان می برند و همه با نگرانی آنجا جمع می شوند. حال ملک خوب نیست و او را به بخش مراقبت‌های ویژه برده اند و به کسی اجازه ملاقات نمی‌دهند. دفنه و کرم با گریه به بیمارستان آمده و کرم به زور میخواهد وارد بخش بشود اما جلوی او را می‌گیرند . میتات سعی دارد کرم را آرام کند. آلپای نیز که در بازارچه وضعیت را دیده بود، به بیمارستان آمده است و یا تعجب و نگرانی به همه نگاه میکند‌.
ادریس پیش کنعان می رود. او فلش را به کنعان میدهد. کنعان می‌گوید که تا قبل از رفتن فکر میکند که فلش را میخواهد چه کار کند. سپس به ادریس می‌گوید که فردا برای انتقال سند مغازه به زینال به دفترخانه برود. و یک پاکت پول به عنوان سهم ادریس به او میدهد. همچنین نامه ای به او میدهد تا به ویلدان برساند.
دکتر ملک بیرون آمده و می‌گوید که حال ملک اصلا خوب نیست و آنها هیچ راهی جز انتظار برای پیدا شدن مغز استخوان ندارند. همه آشفته شده و گریه میکنند. آلپای پیش دفنه و کرم آمده و سوال میکند که ملک چه مشکلی دارد. آنها عصبانی می شوند و کرم به آلپای حمله میکند و از او میخواهد که از آنها دور بشود. آلپای به سالن رفته و از دکتر ملک سوال میکند که مشکل او چیست. دکتر می‌گوید که ملک سرطان دارد. آلپای شوکه می شود.
فوندا به ترکیه برگشته و قبل از خبر دادن به آلپای، با کنعان قرار می‌گذارد. او از کنعان علت رفتنش و این مسایل را سوال میکند. کنعان تصور میکند که آلپای او را فرستاده تا منصرفش کند.‌کنعان به فوندا می‌گوید که آنها باید به فکر زندگی خودشان باشند.
سپس می‌گوید که سند آن خانه ای که به فوندا داده بود جعلی بوده و او خانه ای ندارد.
فوندا عصبی می شود. کنعان بی اهمیت به او می رود.
فوندا به خانه می رود. آلپای نیز به خانه رفته و به فوندا می‌گوید که ملک سرطان دارد. فوندا به او می‌گوید که این مسأله ارتباطی با آلپای ندارد و به اندازه کافی دیگران اطراف ملک هستند و او تنها نیست.
ادریس دم خانه آلپای آمده و به او می‌گوید که کنعان یک مغازه به زینال داده است اما به او فقط یک پاکت پول داده است. سپس نامه ویلدان را نیز دست آلپای میدهد. فوندا نامه را میخواند و داخل آن نوشته شده است که کنعان میخواهد روز بعد ویلدان را ببیند تا همه چیز را به او بگوید. فوندا نگران می شود و به ادریس می‌گوید که یه دروغ به کنعان بگوید نامه را به ویلدان داده است.
عمر وقتی خبر بستری شدن ملک را می شنود، به ویلدان می‌گوید که میخواهد پیش دفنه برود تا او تنها نباشد. آنها به خانه سیدعلی می روند. عمر دفنه را دلداری میدهد. دفنه عمر را بغل کرده و گریه میکند. عمر سعی دارد او را آرام کند.
آخر شب، فوندا نامه ای از زبان ویلدان برای کنعان می نویسد.
روز بعد، آلپای به بهانه کار زودتر از خانه بیرون می رود. او به بیمارستان می رود و به دکتر اصرار میکند که میخواهد آزمایش بدهد تا شاید مغز استخوان او به ملک بخورد. دکتر می‌گوید که این کار برای افراد درجه یک خانواده است و هویت اشخاص دیگر باید مخفی باشد و این کار غیر قانونی است. آلپای کلافه شده و می‌گوید که بحث جان یک نفر است و اصرار میکند.
ادریس پیش کنعان می رود و بلیط او را تحویل می‌دهد. کنعان از او میخواهد که بعد از رفتنش، فلش را به پلیس تحویل بدهد. ادریس می‌گوید که نام را به ویلدان داده است.
فوندا به هتل می رود تا نامه را از طرف ویلدان به کنعان برساند،اما متوجه می شود که کنعان زودتر تسویه کرده و رفته است. او به آدرس محل قرار می رود و کنعان را انجاا میبیند. سپس نامه را به گارسون میدهد تا به کنعان تحویل بدهد.
در بیمارستان ناگهان حال ملک بد شده و همه دکترها و پرستاران بخش به اتاق او می روند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 183 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 184 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *