فصل دوم سیب ممنوعه اندر کشته می شود؟ چه بر سر هالیت می‌آید؟ راز بزرگ شاهیکا چیست؟

با نزدیک شدن به پایان فصل دوم سریال پرطرفدار سیب ممنوعه هم هیجان داستان به بالاترین حد خود رسیده و هم حواشی سریال و بحث در مورد ادامه داشتن یا نداشتن سریال بر سر زبان هاست.

در پایان فصل دوم چه اتفاقاتی می افتد؟ آیا بالاخره اندر می تواند نقشه هایش را عملی کند؟ ازدواج صوری او با علیهان به کجا می رسد؟ رابطه زینب و داوود به سرانجام می رسد؟ ییلدیز در مورد هالیت چه تصمیمی می گیرد؟ در مورد کمال چطور؟ و اینکه آیا سریال در فصل دوم به پایان می رسد یا ادامه خواهد داشت؟ داستان جدایی بازیگر نقش هالیت از سریال چیست؟ اگر شما هم مثل ما نمی توانید منتظر قسمت آخر بمانید و دوست دارید زودتر از همه اینها سردربیاورید، این ویدئو برای شماست.

سریال سیب ممنوعه با نقشه اندر برای طلاق گرفتن از شوهرش شروع شد.

او می خواست برخلاف همسران قبلی هالیت که چیزی نصیبشان نشده بود، با دست پر از هالیت جدا شود.

برای همین، خدمتکار خانه، ییلدیز را مامور کرد که هالیت را از راه به در کند تا اندر بتواند با ثابت کردن خیانت شوهرش، از او پول هنگفتی بگیرد. اما هیچ چیز طبق نقشه پیش نرفت.

ییلدیز که پیش از این به خاطر وضعیت مالی بدش از طرف یک پسر تحقیر شده بود و تنها هدفش ثروتمند شدن بود، به اندر رودست زد، و با ثابت کردن خیانت اندر به هالیت، او را از خانه همسرش بیرون کرد و خودش جای او نشست. اندر بعد از این اتفاق، تمام زندگی اش را صرف کشیدن نقشه برای حذف ییلدیز و برگشتن به موقعیت قبلی اش می کند.

در کنار این ها رابطه پر از بالا و پایین زینب، خواهر ییلدیز با علیهان، پی بردن علیهان به ارتباط مادرش و هالیت و کینه و انتقام جویی او، آمدن کمال، همسر سابق ییلدیز به استانبول و ارتباط پنهانش با او و ازدواجش با دختر هالیت، زهرا ماجراهایی هستند که این قصه و روابط آدم هاش را پیچیده تر و البته جذاب تر می کند.

اما در قسمت آخر فصل ۲ چه اتفاقاتی می افتد؟

هالیت ییلدیز را از خانه بیرون می کند؟
ییئیت پسر کیست؟
آیا زن بعدی شاهیکا است؟
دشمن جدید اندر
آیا جانر عاشق زهرا شده است؟
آیا کایا به ییلدیز کمک خواهد کرد؟
دست شاهیکا بالای دست اندر
اندر رسوا می شود
کایا، تنها امید ییلدیز
راز بزرگ شاهیکا چیست؟
جواب آزمایش DNA می آید و خبر بزرگ!
آیا هالیت ییلدیز را می بخشد؟
آیا زهرا به جانر اعتماد می کند؟
آیا اندر پسرش “ییئیت” را می پذیرد؟
آیا اندر کشته می شود؟

اگر در جستجوی پاسخ این پرسش‌ها هستید ویدئوی داستان قسمت آخر سیب ممنوعه را در کانال یوتیوبی مشکی مدیا یا بخش مشکی مگازین ببینید.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. ایلیا گفت:

    سریال قشنگ و زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *