خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 176

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 176 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 176

دفنه از حرفهای زمرد ناراحت شده و با دلخوری به اتاقش می رود. ملک جلوی زمرد آمده و به او می‌گوید که تصور نمی‌کرد او تا این حد بی رحم باشد. سپس به اتاق پیش دفنه می رود. زمرد به نفیسه می‌گوید که او خوبی بچه ها را خواسته و این برای آنها بهتر است.و می رود.
ملک در اتاق سعی دارد دفنه را آرام کند. دفنه می‌گوید که از طرفی عمر با او بد برخورد کرده بود و از طرف دیگر امروز عمل و گلشاد را با هم در پارک دیده و گلشاد با دیدن او عمر را با خودش برده است، و حالا نیز زمرد حلقه را پس آورده و نامزدی را به هم زده است. او نگران است که چیزی بین گلشاد و عمر باشد. ملک می‌گوید که چنین چیزی امکان ندارد و نامزدی با حرف زمرد تمام نمی شود. دفنه با عصبانیت می‌گوید که اجازه نمی‌دهد چنین برخوردی با او بشود. سپس از خانه بیرون می رود. ملک میخواهد جلوی او را بگیرد، اما سرگیجه می‌گیرد و در خانه میماند.
در باشگاه مربی از امره و کرم گوشی هایشان را میخواهد تا ببیند که در مورد چه فیلمی صحبت میکردند. امره می‌گوید که فقط یک شوخی بوده و چیز مهمی نیست. مربی دیگر پیگیری نمیکند و فقط به آنها هشدار میدهد که دعوا و بحث نکنند.
بعد از باشگاه، امره و کرم با هم صبحت کرده و امره فیلم را مقابل کرم پاک میکند.‌کرم نیز می‌گوید که فیلم او را از قبل پاک کرده است.
گلشاد برای خرید و هواخوری از خانه بیرون می رود. دفنه او را در کوچه میبیند و با او دعوا میکند و میگوید که او نمی‌تواند خودش را به عمر نزدیک کند و عمر را عاشق خودش کند. گلشاد با شنیدن حرفهای دفنه ناراحت و دلخور می شود و به خانه می رود.
دفنه در مسیر جومالی را میبیند و با گریه از او به خاطر برخورد زمرد و پس دادن انگشتر گله میکند. جومالی متعجب شده و از زمرد عصبانی می شود و به دفنه می‌گوید که نامزدی به هم نخورده است و نگران نباشد. سپس به سمت خانه می رود.
در خانه، گلشاد در حال جمع کردن وسایل خود است و می‌گوید که عمه اش مریض شده و باید پیش او برود، و از طرفی دیگر نیاز نیز آنجا باشد. زمرد مخالفت میکند و اصرار دارد که او دوباره برگردد.‌ او شماره گلشاد را میگیرد.
آلپای به مغازه آمده و از شاگرد مغازه سراغ کنعان را میگیرد، اما او خبر ندارد. آلپای هرچه با کنعان تماس می‌گیرد گوشی را جواب نمی‌دهد. کنعان گوشه ای در جاده ایستاده و با یاد خاطرات ویلدان گریه میکند.
جومالی به خانه رفته و با زمرد به خاطر رفتارش با دفنه و پس دادن حلقه دعوا میکند.ویلدان از کار زمرد ناراحت می شود. زمرد حق به جانب می‌گوید که این کار به صلاح بچه ها بوده است. جومالی از او میخواهد که دخالت نکند.
شب میتات به همراه زینال و گولجه به خانه سیدعلی می رود. سیران به خاطر شیفت بودن در داروخانه نمی‌تواند برود.
خلیل با ملک تماس می‌گیرد و از صدای ناراحت او کنجکاو شده و ملک برای او ماجرای پس فرستادن حلقه را تعریف می‌کند. خلیل از رفتار مادرش ناراحت و عصبی می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 176 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 177 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *