خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 188

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 188 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 188

جومالی و سید علی با لباس مخصوص به اتاق ملک می روند. آنها حلقه ها را به ملک نشان میدهند و او را غافلگیر میکنند. ملک خوشحال می شود. آنها می‌گویند که تصمیم گرفتند که قبل از عمل، آنها را با هم نامزد کنند. آلپای برگه قراردادی به خلیل نشان داده و می‌گوید که اگر با ملک ازدواج کند، طبق قرارداد باشد عمارت و مغازه را به او بدهد. خلیل عصبانی شده و می‌گوید که او حق ندارد مسائل خانوادگی را با موضوع ملک قاطی کند و خانه و مغازه شاید در سند به اسم او باشند، اما متعلق به تمام خانواده هستند. آلپای زیر بار نمی رود و می‌گوید که در این صورت برای عمل نمی رود و ملک خوب نخواهد شد. او قصد رفتن میکند. خلیل او را صدا می زند و به ناچار قبول میکند که برگه را امضا کند. همان لحظه جومالی با خلیل تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که آنها در بیمارستان هستند و با او کار دارند. خلیل بعد از امضا، به سمت بیمارستان می رود. در بازارچه، ادریس به کنعان می‌گوید که آلپای قرار است چند روز برای یک کنگره به ازمیر برود. کنعان از اینکه آلپای تصمیم به جدی گرفتن کار گرفته است متعجب می شود. آلپای به مغازه آمده و کنعان بابت این قضیه به او طعنه می زند. آلپای تازه می فهمد که ادریس چنین موضوعی را برای چند روز غیبت او به کنعان گفته است و خودش نیز تایید کرده و چیزی به رویش نمی آورد. زمرد با گلشاد تماس می‌گیرد. گلشاد به عمد نمی‌گوید که دفنه با آنهاست تا او را حساس نکند. در بازارچه، قدریه مشغول ایده دادن برای چیدمان و خرید برای مغازه است. سیران نیز او را همراهی میکند. قدریه با طعنه می‌گوید که محمود به او کمک نمیکند. سیران میتات را صدا می زند تا او برای انجام کارها به قدریه کمک کند. آلپای به خانه رفته و چمدانش را جمع میکند و به فوندا می‌گوید که چند روز به سفر کاری می رود و از فوندا میخواهد که از سیدعلی مراقبت کند.‌فوندا به آلپای هشدار میدهد که دوباره کاری نکند که کنعان را عصبانی کند، زیرا در صورت مشکل ، او آلپای را ترک کرده و به آلمان خواهد رفت. در بیمارستان، سیدعلی پیش دکتر رفته و با او صحبت میکند و میگوید که نگران جراحی ملک است و برای همین میخواهند که ملک و خلیل را نامزد کنند تا ملک با دل خوش به اتاق عمل برود. دکتر قبول میکند. هنگامی که خلیل به بیمارستان می آید، جومالی و سیدعلی موضوع را به او می‌گویند. آنها انتظار دارند که خلیل خوشحال شود، اما خلیل جا خورده و نمی‌داند باید چه بگوید. جومالی و سیدعلی حلقه ها را به دست خلیل و ملک انداخته و آنها را نامزد میکنند. ملک به شدت خوشحال و ذوق زده است. آلپای قبل از رفتن به بیمارستان رفته و در یکی از اتاق های خالی از خودش عکس می‌گیرد و برای خلیل می فرستد تا او باور کند که آلپای برای انجام عمل بستری شده است. عمر به خانه رفته و با خوشحالی تعریف میکند که یادش آمده بود که دکتر است و به یک نفر کمک کرده است. زمرد و ویلدان خوشحال می شوند. عمر می‌گوید که به زودی در مورد دفنه نیز همه چیز یادش خواهد آمد. این حرف به مزاج زمرد خوش نمی آید. شب در خانه، سیدعلی به اتاق پیش دفنه و کرم می رود و در مورد سابقه علاقه بین خلیل و ملک صحبت کرده و می‌گوید که آنها را نامزد کرده اند. دفنه حرفی ندارد اما کرم از اینکه آخرین نفری بوده که مطلع شده است، دلخور است. سیدعلی می‌گوید که در حال حاضر مهم حال خوب ملک است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 188 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 189 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *