خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 218

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 218 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 218

بعد از رفتن سیدعلی، ادریس داخل رفته و از آلپای در مورد سهم خودش از عمارت سوال میکند. آلپای می‌گوید که او سهام شرکت را به ادریس خواهد داد‌
هنگامی که ملک و کرم از بیمارستان بیرون می آیند، کنعان آنها را در پارک میبیند و مقابل ملک می رود. او بابت اتفاقات ابراز تأسف میکند و میگوید که از کارهای آلپای خبر نداشته و خودش نیز آلپای را برای دور کردن از آنجا به آدانا فرستاده بود. ملک حرفهای او را باور نمی‌کند. کنعان می‌گوید که جلوی آلپای را خواهد گرفت و از او رضایت می‌گیرد. ملک به او می‌گوید که به امید ویلدان، دست به کاری نزند.
کنعان با ادریس تماس می‌گیرد. ادریس به او خبر میدهد که آلپای به هوش آمده است و میتواند به دیدنش برود. کنعان از ادریس میخواهد که فلش فیلمها را به او بدهد.
در خانه اکراه به اتاق پیش دفنه می رود و می‌گوید که حرفهای زمرد را شنیده و ناراحت شده است. دفنه در حال حرف زدن در مورد این موضوع است که همان لحظه قدریه داخل اتاق می آید و حرفهای آنها را می شنود و متوجه می شود که زمرد دفنه را از خانه بیرون کرده است. او شوکه می شود. دفنه از قدریه خواهش میکند که این موضوع را به کسی نگوید.
ادریس فیلم ها را به کنعان میدهد و به او خبر میدهد که آلپای در مقابل رضایت، این بار عمارت سیدعلی را خواسته است. کنعان از آلپای به شدت عصبانی می شود.
کنعان به بیمارستان پیش آلپای می رود و به او می‌گوید که به هشدارهای او برای فاصله گرفتن از خانواده سیدعلی و جومالی گوش نداده است. آلپای نیز طلبکارانه می‌گوید که کنعان نیز زیر قولش زده و آنها قرار بود آن دو خانواده را اذیت کنند. کنعان می‌گوید که او از ابتدا نباید به آلپای نزدیک می شد. سپس با تهدید می‌گوید که او باید رضایت بدهد و حق ندارد عمارت را بگیرد، وگرنه او نیز با فیلم‌های آلپای به کلانتری رفته و او را لو میدهد. سپس می رود.
در خانه ملک حاضر شده و به همراه میرزا به سمت زندان می روند تا خلیل را ببیند.
کنعان در بازار ویلدان را میبیند و به او می‌گوید که او تقصیری ندارد و هرکاری برای آزادی خلیل انجام میدهد.
آلپای ادریس را صدا زده و به او می‌گوید که باید کنعان را بکشد، وگرنه آنها به زودی بابت نامه های ویلدان لو می روند و کنعان هر سه آنها را خواهد کشت. ادریس شوکه می شود. آلپای او را تحت فشار گذاشته و می‌گوید که باید این کار را انجام بدهد.
دفنه به پارک رفته و تنهایی نشسته و ناراحت است. عمر به خانه سیدعلی برای دیدن دفنه می رود. قدریه به او می‌گوید که زمرد دفنه را اذیت کرده و برای همین او به خانه آمده است. عمر متعجب شده و بیرون می رود.
ملک و میرزا به زندان رفته و خلیل را می‌بینند. کمی بعد احسان به آنجا می آید و به خلیل می‌گوید که آلپای در مورد اهدا به ملک دروغ گفته است. خلیل شوکه می شود.
آلپای از بیمارستان مرخص شده و با سیدعلی تماس می‌گیرد و می‌گوید که فردا برای رضایت دادن می رود و او نیز باید سر قولش بماند.
عمر با عصبانیت سراغ زمرد می رود و سوال میکند که دفنه چرا از آنجا رفته است. زمرد طلبکارانه می‌گوید که دفنه خانواده خودش را ترجیح داده و پیش مادرش رفته است. عمر می‌گوید که میداند او دفنه را اذیت کرده، و به خاطر این کارش دیگر عمر را نخواهد دید و او نیز در آن خانه نمی‌ماند. سپس می رود. او به پارک پیش دفنه می رود و می‌گوید که ماجرا را فهمیده و از او معذرت خواهی میکند و دلداری اش میدهد.
ادریس سر قرار با کنعان می رود. کنعان کنار دریاچه ایستاده و یک ماشین در حال کندن چاله در زمین است. ادریس از ماشین پیاده شده و میخواهد اسلحه خود را در بیاورد تا از پشت سر کنعان را بکشد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 215 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 216 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *