خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 7

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 7 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 7

وقتی ملک از اتاق میتات بیرون می آید، با عمه نفیسه رو به رو می شود. نفیسه با عصبانیت از ملک میپرسد که با چه رویی به آنجا آمده است. سپس از او میخواهد که برود.
ملک در سالن پیش باشاک می نشیند و از ناراحتی گریه میکند و برای او درد دل میکند.
کرم و دفنه که مقابل در بیمارستان نشسته اند، با یکدیگر بحثشان می شود و از روی لجبازی، دفنه میخواهد کرم را به پلیسی که دم در بیمارستان ایستاده است معرفی کند. در حین درگیری آنها، عمر که بیرون آمده است، آنها را می‌بیند و جلو می آید تا آنها را جدا کند. کرم از اینکه عمر در مسأله خانوادگی آنها دخالت میکند عصبی می شود. عمر و دفنه از دیدن دوباره یکدیگر شوکه می شوند. کرم با تصور اینکه بین آنها چیزی بوده و یا عمر مزاحم دفنه بوده است، با او دعوایش می شود. همان لحظه ملک بیرون آمده و آنها را جدا میکند‌. ملک وقتی می فهمد که عمر، نوه جمالی است،جا می خورد. عمر نیز با فهمیدن اینکه آن زن ملک است، شوکه می شود.
میتات به بخش منتقل می شود. باشاک این خبر را به ملک میدهد و سپس از او میخواهد به همراه بچه ها به خانه او بروند، اما ملک قبول نمیکند و بچه ها نیز می‌خواهند پیش مادرشان باشند.
نفیسه و سید علی در اتاق میتات هستند. سید علی از پنجره، ملک را می‌بیند و از اینکه او آنجاست عصبانی شده و پایین می رود تا آنها را از آنجا دور کند. همان لحظه، سید علی کوچک، پسر ملک، با ملک در حال حرف زدن از پدر بزرگ خود است و در مورد دوست داشتن او سوال میکند. ملک می‌گوید که پدربزرگ آنها را دوست دارد اما بخاطر اشتباه ملک با او قهر است، ولی همه چیز درست می شود. سید علی با شنیدن این حرفها از پشت سر ، منقلب شده و دیگر جلو نمی رود.
صبح وقتی میتات به هوش می آید، پلیس ها به اتاق او می روند تا بابت چاقو خوردن از او بازجویی کنند. ملک نیز پشت در اتاق میتات می رود.میتات از لای در متوجه ملک می شود. او کرم را لو نمی‌دهد و میگوید که در اثر حادثه ای است اتفاق افتاده است. ملک با شنیدن این حرف خوشحال شده و سریع پیش بچه ها می رود و این خبر را میدهد.
باشاک به ملک پیشنهاد میدهد که تا پیدا کردن خانه مناسب به خانه آنها بروند، زیرا ملک نگران است که میتات دنبال کرم بیاید و بلایی سر او بیاورد. ملک بخاطر اصرار باشاک قبول میکند.
میتات به اصرار خودش و با قول اینکه مراقب است، از بیمارستان مرخص می شود و به خانه می رود.
در خانه جمالی، زن او نگران خلیل است که هنوز پیدایش نشده و دخترش او را دلداری میدهد. زن جمالی از اینکه با آمدن ملک، زندگی خلیل به هم ریخته است عصبی است و میخواهد هرچه زودتر ملک از آنجا برود تا خلیل هوایی نشود.
خلیل پیش حافظ می رود و از او در مورد سکته پدرش و چاقو خوردن میتات با خبر می شود. او با نگرانی به سمت خانه می رود.
ملک و بچه ها در خانه باشاک و احسان هستند. احسان بخاطر اینکه میتات دنبال کرم است، نگران است و نمیخواهد برای آنها دردسر درست شود. او به باشاک میگوید که آنها هرچه زودتر باید از خانه او بروند اما باشاک میگوید که باید ملک را درک کنند.
در برلین، آلپای پیش مربی کرم می رود. مربی کرم میگوید که تیم آنها قصد بستن قرارداد با کرم را دارد و منتظر او هستند. آلپای به آنها وعده آمدن کرم را میدهد و پول پیش قرارداد را از آنها میگیرد.
در خانه،میتات به سختی از جایش بلند شده و از صندوقچه، اسلحه اش را به همراه لباس خونی اش برمیدارد تا سراغ کرم برود و انتقامش را از او بگیرد

 

میدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 7 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 8 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *