خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 220

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 220 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 220

از زندان از طرف پدر گولجه برای سیران نامه می آید. سیران بدون باز کردن نامه، آن را در سطل زباله می اندازد .
صبح سیدعلی بیدار شده و در حیاط با نفیسه نشسته است. او می‌گوید که قرار است برای سند زدن به محضر برود و سپس باید دنبال خانه دیگری برای خودشان بروند. آنها هر دو ناراحت هستند و از خاطراتی که در این عمارت داشتند صحبت میکنند.
ویلدان با عمر تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که بهتر است به خانه برگردد زیرا ماندن او در خانه سیدعلی کار درستی نیست. بعد از قطع تماس، پینار طاقت نیاورده و اصل قضیه را برای ویلدان تعریف میکند و میگوید که علت رفتن دفنه و عمر، بیرون کردن دفنه توسط زمرد بوده است. ویلدان با شنیدن این قضیه به شدت عصبانی شده و سریع به اتاق زمرد می رود و با او به خاطر این کار دعوای شدیدی میکند و از اینکه در این دو روز او چیزی به روی خودش نیاورده ، با او بحث میکند. او سپس به خانه سیدعلی می رود و با دفنه و عمر صحبت میکند. او از دفنه معذرت خواهی کرده و می‌گوید که باید دنبال خانه ای بگردند تا ای عمارت جدا شوند.
بیهان پیش نفیسه آمده و می‌گوید که باید خانه را برای نظافت بهاره آماده کنند. نفیسه با ناراحتی می‌گوید که احتیاجی به این کار نیست، زیرا آنها بهار این خانه را نخواهد دید. سپس تعریف می‌کند که سیدعلی برای دادن عمارت به آلپای رفته است. بیهان ناراحت شده و گریه میکند.
بیهان با ملک تماس می‌گیرد و موضوع را می‌گوید. ملک که به زندان برای ملاقات خلیل رفته، با نگرانی بیرون آمده و با سیدعلی تماس می‌گیرد، اما سیدعلی که در محضر نشسته جواب او را نمی‌دهد. ملک سریع تاکسی می‌گیرد تا به سمت محضر برود. در محضر، آلپای و سیدعلی بلند شده و به سمت میز می روند تا امضاها را بزنند. کمی بعد، ملک به محضر می رسد، اما سیدعلی و آلپای را آنجا نمی بیند. او بیرون آمده و با گریه به بازارچه می رود. او به سمت مغازه آلپای که تعطیل است می رود و داد و فریاد میکند. همه جمع شده و از او میپرسند که چه شده است. ملک با گریه می‌گوید که آلپای در ازای آزادی خلیل، خانه آنها را گرفته است. جومالی عصبی می شود. همان لحظه سیدعلی رسیده و می‌گوید که چنین اتفاقی نیفتاده است. او تعریف می‌کند که هنگام امضا زدن، کنعان رسیده و جلوی آلپای را گرفته است و او را با خود برده است.
در محضر، کنعان با نشان دادن فلش به آلپای، او را ناچار کرده بود تا امضا نزند و به سیدعلی قول داده بود که آلپای دیگر با عمارت آنها کاری ندارد.
ملک با نفیسه تماس می‌گیرد و خبر میدهد که آنها عمارت را از دست نداده اند.‌ نفیسه خوشحال شده و به بیهان مژده میدهد که خانه را برای نظافت آماده کند‌‌.
کنعان آلپای را به بازارچه می رساند. سپس فلش را به او میدهد و می رود. آلپای با حرص مدام با ادریس تماس می‌گیرد اما او جواب نمی‌دهد. آلپای با کنعان تماس می‌گیرد و سراغ ادریس را می‌گیرد.کنعان به او می‌گوید که دنبال ادریس نگردد. سپس می‌گوید که باید حاضر بشود تا به آدانا بروند.
نفیسه به خانه پیش زمرد می رود و از او در مورد علت آمدن دفنه به خانه سیدعلی سوال میکند. زمرد می‌گوید که او به خاطر خلیل عصبی بوده و کنی با دفنه تند صبحت کرده است، و دفنه نیز به این علت ناراحت شده و رفته است. او نمی‌گوید که دفنه را از خانه بیرون کرده بود. نفیسه می‌گوید که او با دفنه و عمر صحبت میکند تا آنها را برگرداند، اما زمرد نیز باید به رفتار خودش دقت کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 220 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 221 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *