خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 225

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 225 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 225

زمرد با عصبانیت از آلپای میخواهد که از آنجا برود و به او می‌گوید که دست از اذیت کردن و تهمت‌هایش بردارد. سپس با ویلدان داخل می رود. دفنه با عصبانیت آلپای را کنار کشیده و با فریاد از او میخواهد که آنقدر آنها را اذیت نکند و باعث خراب شدن زندگی او نشود‌. سپس از او میخواهد که از زندگی آنها بیرون برود و دیگر نمیخواهد او را ببیند. او با گریه داخل می رود.
در خانه، ویلدان با استرس به زمرد می‌گوید که چیزی بین او و کنعان وجود ندارد و یک علاقه یک طرفه است که خلیل نیز از آن خبر دارد. زمرد می‌گوید که ویلدان امانت پسر او و جای دختر خودش است و هر زمان بخواهد میتواند تشکیل خانواده بدهد، اما کنعان کسی نیست که مناسب او باشد.
در بازارچه، احسان در مورد اردال با سیران صحبت میکند و می‌گوید که او باید دلایل ترس خود از نبردن گولجه پیش پدرش را به دادگاه توضیح بدهد. او همچنین می‌گوید که شاید اردال با پس گرفتن شکایت سیران، از حق حضانت بگذرد. سیران با شناختی که از اردال دارد چنین چیزی را رد میکند.
در خانه سیدعلی، کرم به اکراه می‌گوید که آنها ابتدا باید همه چیز را دوباره بررسی کنند و سپس با زینال صحبت کنند.
دفنه به اتاق پیش زمرد می رود و با شرمندگی از او به خاطر رفتار پدرش معذرت خواهی میکند. زمرد او را مقصر نمی‌داند و می‌گوید از اینکه آلپای چنین بچه هایی دارد که خوب هستند، متعجب است. او از دفنه میخواهد که چیزی در مورد حرفهای آلپای به عمر نگوید زیرا مسأله حساسی است و به غرور عمر بر میخورد‌. دفنه قبول میکند. همان لحظه عمر آمده و سوال میکند که چه چیزی را از او پنهان می‌کنند. دفنه می‌گوید که راضی کردن زمرد برای برگشتن به خانه را که کار او بوده است، نمی‌خواستند به عمر بگویند. عمر حرف دفنه را باور میکند.
شب وقتی جومالی به خانه می آید، از دیدن زمرد خوشحال می شود. سر میز شام، عمر می‌گوید که آنها دیگر به خانه سیدعلی برمیگردند تا سپس به خانه خود بروند. جومالی و زمرد جا می‌خورند. زمرد با بغض می‌گوید که او دیگر قصد دخالت در زندگی کسی را ندارد و فقط میخواهد آنها هرکجا هستند شاد باشند. دفنه رو به عمر می‌گوید که بهتر است در آن خانه و دور یکدیگر باشند. عمر با دلخوری میز را ترک میکند.
دانه پیش عمر می رود. ‌ عمر از دفنه عصبانی و دلخور است و تصور میکند که زمرد باز هم او را مجبور کرده است که حرفی بزند و یا بخواهد در آن خانه بماند. دفنه چنین چیزی را انکار میکند و میگوید که رفتار زمرد واقعا تغییر کرده و پشیمان است. عمر با حرص می‌گوید که اگر بخواهند آنجا بمانند، از این به بعد دیگر در رابطه آنها دخالتی نمی‌کند و دفنه حق گلایه از زمرد را نخواهد داشت.
ملک و اکراه و کرم به خانه میتات می روند. ملک سیران را دلداری میدهد و می‌گوید که گولجه پیش پدر خود است و او ضرری به بچه نمیرساند و سیران نباید نگران باشد.
کرم در آشپزخانه ماجرای اکراه و زینال را تعریف میکند. میتات شوکه و خوشحال می شود و میگوید که آنها باید با زینال صحبت کنند.
در خانه جومالی، دفنه به حیاط می رود و جومالی نیز پیش او رفته و از او به خاطر آوردن زمرد تشکر میکند. خلیل نیز به خانه آمده و با دیدن زمرد خوشحال می شود.
کرم موضوع اکراه و زینال را به ملک نیز می‌گوید. ‌ ملک به خانه برمی‌گردد و اکراه و کرم به خانه زینال می روند تا با او حرف بزنند. ملک در خانه، موضوع را به نفیسه نیز می‌گوید.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 225 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 226 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *