خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 130

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 130 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 130

سیدعلی با تعجب داروی ملک را از روی زمین برمی‌دارد و از او سوال میکند که دارو برای چیست.

ملک شوکه شده و نمی‌داند چه بگوید. همان لحظه سیران به آشپزخانه می آید و با دیدن دارو، میگوید که مال اوست و دست ملک جا مانده بود. سپس از آنها میخواهد سر میز برگردند.

کنعان در مغازه با آلپای بحث میکند. آلپای از او میخواهد که درکش کند و میگوید که فکر کرده بود کنعان او را لو داده و او نیز به پول احتیاج داشت تا فرار کند.

او از کنعان معذرت خواهی کرده و قول میدهد که از این به بعد به حرفهای او گوش کند.

کنعان از آلپای میخواهد که از همه بابت خراب کردن جشن ختنه سوران عذرخواهی کند تا شک ها بابت آتش زدن مغازه ها از روی او برداشته شود. آلپای کلافه شده ،اما به ناچار قبول میکند.

خلیل دم خانه میتات می رود. او وقتی متوجه می شود که آنها مهمان دارند بهانه می آورد و داخل نمی رود.

هنگام رفتن او، پوشه نتایج آزمایش ملک از دستش می افتد و سریع آن را برمیدارد. سیدعلی آن را میبیند و متعجب و کنجکاو می شود.

خلیل به کارگاه می رود. او با ناراحتی موضوع را به میرزا میگوید، و از او میخواهد که حقیقت را به ملک نگویند.

میرزا میگوید که این مسأله مربوط به زندگی ملک است و آنها حق تصمیم گیری به جای او را ندارند و ملک باید همه چیز را بداند.

محمود و قدریه در خانه تنها هستند. قدریه از میتات و ملک پیش او بدگویی میکند و میگوید که کارهای محمود هیچوقت به چشم سیدعلی نمی آید و در آخر نیز میتات برای سیدعلی عزیزتر خواهد شد.

در خانه میتات همه چیز به خوبی پیش می رود، اما میتات وقتی می فهمد که سیدعلی از روی قبول اشتباه خود به آنجا نیامده و سیدعلی نیز می فهمد که میتات او را دعوت نکرده بود، بحث پیش آمده و سیدعلی با ناراحتی خانه میتات را به همراه بقیه ترک میکند. نفیسه از این وضعیت ناراحت می شود.

بعد از رفتن مهمان ها، میتات با سیران به خاطر اینکه آنها را دعوت کرده بود بحث میکند. سیران میگوید که به خاطر درست شدن رابطه خانواده ها این کار را کرده بود.

وقتی سیدعلی به خانه می رسد، با محمود نیز به خاطر طعنه هایش بحث میکند و با عصبانیت به اتاق می رود.

آسلی با کرم تماس میگیرد و از او بستنی میخواهد و آدرس را برای او ارسال میکند.

کمی بعد آلپای به خانه می رسد و آسلی سریع بیرون می رود تا با کرم قرار بگذارد و بستنی را از او بگیرد. او بعد از گرفتن بستنی سریع می‌رود.

کرم از اینکه آسلی اصلا پیش او نمی‌ماند حرصش میگیرد و به خانه برمی‌گردد.

ملک با خلیل تماس میگیرد و در مورد نتیجه آزمایش سوال میکند. خلیل که دلش نمی آید حقیقت را بگوید، به دروغ میگوید که نتیجه آزمایش خیلی خوب بوده است. ملک خوشحال شده و از خلیل تشکر میکند.

صبح، سیدعلی به کارگاه می رود و از خلیل در مورد علت آمدن او به خانه میتات سوال میکند و میگوید که پوشه آزمایش دست او دیده بود. میرزا از خلیل میخواهد که حقیقت را به او بگوید

همان لحظه ملک می آید و خلیل از بالا او را میبیند و به خاطر اشاره ملک، چیزی به سیدعلی نمی‌گوید، و به دروغ میگوید که نتایج آزمایشات جومالی بوده است. سیدعلی خیالش راحت شده و می رود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 130 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 131 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *