خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 3

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 3 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 3

دوست پسر دفنه از او میخواهد که برای اجرای موسیقی به بار بیاید، وگرنه دختر دیگر جای او می آید. دفنه نمی‌داند با سعید علی چه کند، اما در نهایت او را تنها در خانه رها کرده و خودش را به بار می رساند. او میبیند که آن دختر در جایگاه خواننده ایستاده و آواز میخواند.

او عصبی شده و با دوست پسرش بحث میکند. پسری جلو آمده تا وساطت کند، اما دفنه از او میخواهد که دخالت نکند. کمی بعد، عروس جمالی با پسری که در بار در حال وساطت دفنه بود، تماس میگیرد. آن پسر نوه جمالی است. او خبر میدهد که فردا برای عید به ترکیه می آید.

کمی بعد، دفنه روی سن می رود و شروع به خواندن یک موسیقی ترکی میکند. آن پسر وقتی میفهمد که دفنه ترک است، هیجان‌زده می شود.
همزمان، کرم نیز به بار رفته است. او مشغول رقص و شادی است که کمی بعد، پسری که قصد انتقام از او را داشت به همراه دوستانش به آنجا آمده و شرع به کتک کاری با کرم میکنند.

کرم و دوستش نیز آنها را کتک می زند و سپس از آنجا فرار میکنند. او شب را به خانه دوستش می رود.
ملک تک و تنها در خانه خالی نشسته و گریه میکند.

او به شدت نگران سعیدعلی است، اما هرچه با دفنه تماس میگیرد او جواب نمی‌دهد.
سعید علی تنها در خانه نشسته و ترسیده است. او همه را صدا می زند و وقتی میفهمد که در خانه تنهاست، گریه میکند.

صبح روز بعد، ملک به آدرس محل کار آلپای و مهد کودک سعیدعلی می رود، اما متوجه می شود که در آنجا مهد کودکی وجود ندارد و آلپای نیز مدت زیادی است که بخاطر رابطه نامشروع با فوندا، که از کارکنان شرکت بوده، اخراج شده است.

ملک با شنیدن این حرفها شوکه می شود. او آدرس خانه فوندا را پیدا میکند و به آنجا می رود. او متوجه می شود که سعیدعلی در خانه تنهاست. سپس او را محکم بغل کرده و با گریه، سعید علی را آرام می‌کند و سپس همراه خودش بیرون می آورد.

پلیس ها بخاطر بستری شدن یکی از پسرهایی که کرم او را زده بوده ، دم در مدرسه آمده و دنبال او می‌گردند. دوست دفنه متوجه می شود و با ملک تماس میگیرد و ماجرا را میگوید.او همچنین میگوید که دفنه تصمیم دارد با دوست پسر خودش به تور برود.

ملک به شدت کلافه و عصبی شده و به دنبال دفنه می رود و درست قبل از رفتن او می رسد. او دفنه را به زور از ماشین دوست پسرش پیاده میکند و با دعوا، او را همراه خودش می برد.

دفنه به شدت عصبانی است اما حریف ملک نمی شود. آنها سپس دم خانه دوست کرم می روند و کرم را همراه خودشان می برند. کرم که حسابی ترسیده، از ملک میخواهد که او را به پلیس معرفی نکند. ملک بچه های خود را سوار تاکسی کرده و بی هیچ حرفی به سمت خانه می برد.

 

میدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 3 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 4 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *