خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 119

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 119 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 119

ادا دوان دوان خودش را به سرکان که روی زمین افتاده می رساند. سرکان چشمانش را باز می کند و از این که ادا را بالای سر خودش می بیند خوشحال می شود. ادا که هم لبخند میزند و می گوید: «منصرف نمیشی نه؟ » بعد هم سرکان را به بیمارستان می برد. دکتر می گوید که چیز خاصی نیست اما برای اطمینان بیشتر چند آزمایش لازم است. سرکان دست روی قلبش می گذارد و می گوید که مشکل اصلی از قلبش است و نگاه نافذی به ادا می اندازد. ادا خنده اش می گیرد و از او می خواهد که مسخره بازی را کنار بگذارد. سرکان خیلی جدی می گوید: «ادا واقعا میخواستی بری؟ » ادا هم می گوید: «من نمیتونم زندگی یه بچه کوچیکو نابود کنم. » سرکان می گوید: «اگه اون بچه به فرض مال من بود، من مسئولیتشو قبول میکنم اما قرار نیست با سلین ازدواج کنم. من میخوام با تو ازدواج کنم. » کمی بعد ادا از اتاق بیرون می رود که سلین را می بیند. سلین هنوز متوجه او نشده و به ملاقات سرکان آمده. همان موقع دنیز به سلین زنگ میزند و سلین جواب می دهد: «دنیز این بچه درسته که مال توئه اما تنها راه رسیدنمون به سرکان و اداست. تنها راه جدایی اونا این بچه ست پس چیزیو خراب نکن. » ادا که همه حرف های او را شنیده ناباورانه جلو می رود و سلین را به زور پیش سرکان می برد تا همه چیز را اعتراف کند. سلین هم همه چیز را می گوید و فورا آنجا را ترک می کند. سرکان بعد از شنیدن حرف های سلین رو به ادا می کند و می گوید: «بهم یه معذرت خواهی بدهکاری! » ادا هم زیر بار نمی رود و می گوید: «من که اونجا نبودم چیزی نمیدونستم! »
بعد از مرخص شدن سرکان، او ادا را پیش یک تتوکار حرفه ای میبرد. هردو با هم تتویی مختص خودشان طراحی می کنند و ان را خیلی مطمئن روی انگشت دست چپشان جایی که حلقه باید باشد تتو می کنند.
وقتی ادا و سرکان به شرکت می روند همه با خوشحالی دور انها جمع می شوند و تصمیم می گیرند به خاطر این که تمام مشکلات را پشت سر گذاشته اند جشن بگیرند. بحث بالا می گیرد و سرکان و ادا جمع را برای کمی آرامش ترک می کنند.
دکتر سرکان بعد از دیدن نتایج آزمایش او جا می خورد و زیرلب می گوید: «فکر نمیکردم ادم جوونی مثل اون درگیر این بیماری باشه. خیلی زوده. » و برای اطمینان بیشتر از متخصصان دیگری هم کمک می گیرد تا به قطعیت برسد.
سرکان و ادا تا شب قدم می زنند و سرکان ادا را به خیابانی میبرد. ادا با دیدن چرخ دستی هات داگ فروشی گشنه اش می شود و فورا دو هات داگ سفارش می دهد. سرکان که همه چیز را از قبل برنامه ریزی کرده بود، به چند جوان ان طرفتر اشاره می زند و آنها شروع به نواختن آهنگ زیبایی می کنند. ادا که جا خورده با عشق به سرکان خیره می شود. سرکان همراه او زیر باران در خیابان می رقصد و بعد هردو با خوشحالی به خانه سرکان می روند و ادا شب را پیش او می ماند.
کمال دوباره به آیدان زنگ میزند و سیفی و آیفر هم به او اصرار می کنند تا به این عشق فرصت بدهد اما آیدان می گوید: «اون موقع که میخواستم نیومد. الان هم بهش اعتمادی ندارم. »
صبح سرکان وقتی چشمانش را باز می کند و ادا را کنار خودش می بیند اصلا دلش نمی خواهد به شرکت برود اما یک جلسه مهم دارد. قبل از رفتن دکتر به او زنگ میزند و از سرکان می خواهد فورا خودش را برساند.
ادا به شرکت می رود و به ملو می گوید که همه چیز مثل یک رویا می ماند و باورش نمی شود بالاخره او و سرکان بدون نگرانی کنار هم هستند.
سرکان پیش دکتر می رود و وقتی نتایج آزمایش را می بیند به هم می ریزد. او از دکتر می خواهد این موضوع را به کس دیگری نگوید و با فکری درگیر به شرکت می رود. ادا از حالات او متوجه می شود که چیزی شده اما سرکان که نمی خواهد او را نگران کند چیزی به ادا نمی گوید و فقط خیره به او صحبت کردنش می شود. حتی ادا می گوید: «طوری نگام میکنی انگار بار اولته منو میبینی.» سرکان فقط به تلخی لبخند میزند.
وقتی پیرل به انگین می گوید که قرار است تنهایی به چکاپ هفتگی برود و از انگین می خواهد به کارها برسد، انگین قبول می کند اما پیرل که انتظار نداشت انگین او را تنها به دکتر بفرستد حسابی عصبانی میشود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 119 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 120 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *