خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 65

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 65 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 65

ادا به کادیر اوزتورک تماس می گیرد و خودش را اسرا معرفی می کند تا برای کار پیمانکاری با او قرار ملاقات بگذارد. لیلا حرف های او را می شنود و فورا این خبر را به سرکان می دهد.

سرکان هم دنبال ادا می رود. تا ادا پایش را از شرکت بیرون می گذارد، خبرنگارهایی که سلین خبر کرده بود، به سمتش هجوم می برند و در مورد جدایی او از سرکان می پرسند. ادا مضطرب می شود و بیهوش می شود که سرکان او را توی هوا در آغوش می گیرد و فورا سوار ماشینش می کند.

وقتی آیفر همراه فیفی به انجمن می روند با آیدان روبرو می شوند. آیدان اصرار دارد کار را به آیفر نسپارد و می گوید که خیلی زحمت زیادی برای کترینگ کوچک او دارد اما فرید با اصرار می گوید که آیفر از پسش برمی آید و وقتی آیفر با نگرانی می گوید که برای 600 نفر نمی تواند کیک آماده کند، فرید با اطمینان می گوید: «نگران نباشید. من کلی هتل و کارکن دارم. میتونید از آشپزخونه های هتل ما استفاده کنید. » آیفر هم قبول می کند.

سرکان ادا را به محل قرارش با کادیر می رساند. ادا با بغض و خشم عکس خانواده اش را مقابل کادیر می گذارد و می گوید: «شما زندگی منو نابود کردین! تو این دنیا فقط یه خواسته دارم اونم اینه تا عمر دارین آرامش نداشته باشین! »

کادیر با پشیمانی به او خیره می شود و سرکان او را به بیرون راهنمایی می کند و بعد به سمت ادا می رود تا آرامش کند. ادا گریه می کند و از سرکان فقط می خواهد موضوع خبرنگارها را حل کند.

انگین و پیرل از سلین می خواهند تا خبر پخش شده از سرکان و ادا را حل کند اما سلین با بیخیالی می گوید: «اگه میخواد زندگی خصوصیش تو رسانه ها پخش نشه، مراقب زندگیش باشه. من نمیتونم معجزه کنم! »

شب سرکان هم به سلین زنگ می زند تا این موضوع را حل کند اما سلین می گوید: «اشتباه زندگی خصوصی تو به کار من و شرکت ربطی نداره. کاری نمیتونم انجام بدم. »

آیدان از سیفی می خواهد فردا به هتل آلپ تکین برود چون نگران او شده. سیفی هم قبول می کند و وقتی به هتل می رود از دور می بیند که آلپ تکین با زنی جوانی خیلی صمیمی برخورد می کند و در آخر هم دستان یکدیگر را می گیرند! سیفی نمیداند این موضوع را چطور به آیدان بگوید.

شب سرکان جلوی خانه ی ادا می رود و به بهانه این که سیریوس دلش می خواهد قدم بزند از ادا می خواهد پایین بیاید اما ادا می گوید دوست ندارد جایی که او هست باشد و تلفن را قطع می کند. او متوجه انگشتر نامزدی اش داخل جیبش می شود و می فهمد که سرکان آن را انجا انداخته!

افه به ادا می گوید که قصد دارد به کل به ایتالیا برود اما یک مشتری خیلی مهمی دارد که از ادا می خواهد حتما به آن رسیدگی کند. ادا هم قبول می کند.
شب همه در انجمن جمع می شوند.

ادا سخنرانی ساده و گیرایی را انجام می دهد و سرکان از دور به او چشم می دوزد. وقتی ادا مشغول نگاه کردن به ماکت ها است، سرکان به او نزدیک می شود. ادا عمدا خودش را به او می چسباند و انگشتر را داخل جیب او برمی گرداند. سلین این صحنه ها را می بیند و بیشتر و بیشتر حرص می خورد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 65 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 66   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *