خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 48

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 48 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 48

سرکان همه چیز را در مورد این که با ادا به بهانه ی کارش بهم زده به انگین می گوید. انگین با ناراحتی می گوید: «این بد شد داداش. »

سرکان می گوید: «همه چیز تقصر منه. باید میدونستم هیچ وقت لایق فرشته ای مثل اون نمیشم. »

از طرفی ادا هم در حالی که گریه می کند با دخترها در مورد سرکان صحبت می کند و می گوید: «از اولم گفته بودم اون یه رباته. کاراش با سلین رو دیدم و چشم رو همه چیز بستم. اون هیچ وقت دوستم نداشته… » ….

سرکان به انگین می گوید: «من ادا رو از همه کس و همه چیز بیشتر دوست دارم. بهتر بود از من متنفر شه تا حقیقت رو بفهمه… » …

فیفی به ادا می گوید: «ادا کاش حرفایی که تو دلته رو بهش بگی تا یکم خالی شی. »

ادا که تازه یادش می افتد نتوانسته چیزهایی درخور سرکان بگوید فورا از جایش بلند می شود و به خانه ی او می رود و خیلی عصبانی و شاکی می گوید: «تو خودت رو چی فرض میکنی؟ اجازه نمیدم زندگیم رو برای بار دوم نابود کنی! تو یه ادم خودخواه و دمدمی مزاج و ترسویی. حیف از زمانی که با تو گذروندم. اما حالا ببین کی کی رو اذیت میکنه! »

موقع رفتن او با آیدان روبرو می شود. آیدان در حالی که بغض کرده دستان ادا را در دست می گیرد و می گوید: «هرچی بگی حق داری ادا اما باور کن خیلی ناراحتم. به خاطر این که انقدر ناراحتت کنه و دلت رو بشکنه…»

ادا می گوید: «قلبمو از جاش کند. » آیدان می گوید: «تو از پسش برمیای ادا… »

آلپ تکین سراغ سرکان می رود تا با او صحبت کند اما سرکان با عصبانیت می گوید: «همه چیز تقصیر توئه! ولی به خاطر غرورت اینو نمیتونی ببینی. » کمی بعد هم سرکان از سیفی می خواهد تا تمام وسایلش را جمع کند تا از آن خانه برود…

صبح ادا در گلفروشی عمه اش مشغول به کار شده که اتفاقی وقتی دنبال شماره ای در گوشی او می گردد، پیامش به مادربزرگش را می بیند و با سرزنش به او می گوید: «من خیلی ساده م که باورت کردم. »

آیفر سعی می کند با پشیمانی با او صحبت کند و همه چیز را توضیح بدهد اما ادا می گوید: «چیزی برای حرف زدن نیست! این زندگی منه کسی حق دخالت تو زندگی منو نداره! »

سرکان وقتی وارد شرکت می شود از اردم می خواهد تا به لیلا بگوید که وسایل ادا را جمع کند و به خانه اش بفرستد.

اردم هم این موضوع را به سلین و پیرل می رساند. از طرفی افه به ادا زنگ می زند و وقتی می فهمد ادا و سرکان از هم جدا شده اند و ادا هم دیگر نمی خواهد در شرکت کار کند، به دیدنش می رود و قانعش می کند تا برای او کار بکند.

ادا هم برای این که به سرکان ثابت کند از او فرار نمی کند، فورا این پیشنهاد را قبول می کند.

ادا و افه همراه هم وارد شرکت می شوند. سرکان از دیدن ادا در کنار افه جا می خورد.

افه برای همه توضیح می دهد که از این به بعد ادا به عنوان دستیارش آنجا کار خواهد کرد.

سرکان با عصبانیت می گوید: «چرا بدون مشورت با من این کارو کردی افه؟! » بعد سرکان رو به ادا کرده و می گوید: «اگه قراره با افه کار کنی پس این کار کردن فقط دو ماهه ست چون تو میری ایتالیا. »

ادا می گوید: «نه قرار نیست برم. » سرکان جا می خورد و ادا می گوید: «رئیس من افه ست. اون اینجا باشه منم اینجام. نباشه منم میرم. ناراحت نشو! »

در جلسه ی شرکت، در مورد پروژه ی بندر که زیر سایه ی افه گرفتند صحبت می کنند.

بحث بالا می گیرد و سرکان تصمیم می گیرد برای این پروژه همراه اکیپ خودش طرحی ارائه بدهد و افه و ادا و فرید هم با هم تصمیم می گیرند طرحی را ارائه بدهند. همه با این کار موافق هستند.

وقتی سرکان در مورد خبرها با سلین صحبت می کند، سلین می پرسد: «جداییت از ادا رو هم نشر بدم؟ »

سرکان سرش را به نشانه نفی تکان می دهد و سلین می گوید :«سرکان واقعا تو شکوندن قلب زن ها خیلی خوبی! فرید هم دست کمی از تو نداره. چطور میتونین تا این حد خونسرد باشین؟ من نمیفهمم! » و بلند می شود و می رود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 48 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 49   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *