خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 140

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 140 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 140

ملک به خانه میتات می آید و با دیدن محمود و قدریه متعجب می شود. او سوال میکند که چه اتفاقی افتاده است.

قدریه با حرص می‌گوید که سیدعلی تصمیم به فروش خانه و مغازه گرفته است. محمود رو به ملک می‌گوید که او مقصر است زیرا از وقتی که برگشته، فقط موجب دردسر شده است و زندگی آنها را به هم زده است.

ملک ناراحت می شود. سپس میگوید که محمود حق دارد و حالا که او مقصر است، خودش نیز این قضیه را درست میکند. سپس بیرون می رود. میتات محمود را بابت حرفش سرزنش میکند.

زینال پیش اونزیله می رود و میگوید که به خاطر ماجرای مغازه و بلند کردن او توسط صاحبخانه، ناچارند عروسی را به تعویق بیندازند.

در خانه بیهان در مورد تاریخ عروسی از اونزیله سوال میکند و او نیز حرف زینال را انتقال میدهد. بیهان از اینکه وضعیت همه به هم ریخته است ناراحت می شود.

جومالی وقتی می فهمد که زمرد به خانه سیدعلی رفته، به خانه آمده و بابت این کار زمرد او را دعوا میکند.

زمرد حق به جانب میگوید که کار درستی کرده است. جومالی میگوید که او بعد از سالها با سیدعلی دوست شده ولی حالا زمرد در حال اذیت کردن سیدعلی است.

ملک به خانه سیدعلی می رود و از او میخواهد که از فروش خانه و مغازه منصرف شود و در عوض خودش از این شهر می رود تا آنها راحت باشند.

سیدعلی به ملک می‌گوید که در صورتی از تسنیم خود منصرف می شود که ملک نیز به همراه بچه ها در عمارت زندگی کند، و هرگز از آنجا نرود. ملک شوکه شده و با خوشحالی قبول میکند.

ملک به خانه میتات برگشته و این خبر را به دیگران میدهد و میگوید که سیدعلی دیگر قصد فروش ندارد و از او نیز خواسته تا به عمارت برگردد.

دفنه و کرم بابت این قضیه خوشحال می شوند. شب، سیدعلی تنها با ناراحتی در حیاط نشسته و اشتهای غذا خوردن نیز ندارد.

کمی بعد، در خانه باز شده و همه بچه ها و نوه ها به همراه نفیسه وارد می شوند. سید علی خوشحال و شاداب می شود.

خلیل در خانه باغ، در اتاق خودش که همه جا عکس ملک است نشسته و گیتار می زند.

جومالی پیش او می آید. جومالی درد عشق خلیل را درک کرده و میگوید که میداند عشق اول فراموش نمی شود و او هنوز ملک را دوست دارد، اما باید سرنوشت را بپذیرد.

در خانه سید علی، بعد از شام سیدعلی از ملک میخواهد که برایشان قهوه درست کند.

ملک متعجب شده و با ذوق سریع به آشپزخانه می رود. او از تغییر رفتارهای سیدعلی شوکه و خوشحال است.

سیدعلی جعبه کوچکی آورده و گردنبند و گوشواره زن خود را به عنوان هدیه عروسی به سیران میدهد.

قدریه با حسادت به این صحنه نگاه میکند. سیدعلی ساعت پدر خود را نیز به میتات میدهد. میتات و سیران خوشحال شده و از سیدعلی تشکر میکنند.

کنعان برای شام، سرزده به خانه آلپای و فوندا می رود. او به آلپای خوش خبری میدهد که شنیده است سیدعلی قصد فروش مغازه و عمارت را دارد و ماجرا به نفع آنها پیش می رود‌.

بعد از شام، هنگامی که قدریه و محمود به اتاق می روند، قدریه از اینکه سیدعلی چنین هدیه ای به سیران داده گله میکند و از وضعیت خانواده عصبی است. محمود نیز دلخور است و میگوید که همه با هم خوب شده اند، اما این وسط گویا محمود فقط مهم نبوده و کسی با آنها کاری ندارد.

محمود میگوید که آنها باید از آن خانه بروند تا بیشتر از این تحقیر نشوند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 140 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 141 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *