خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 64

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 64 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 64

وقتی ادا از راه می رسد، پرونده به دست مستقیم به اتاق سرکان می رود و پرونده را مقابلش می گذارد و می گوید: «این قرارداد جدیده. به عنوان رابطه ی دوتا انسان متمدن که بتونیم کنار هم کار کنیم.

بدون نگاه کردن به بندهای قرارداد باید امضاش کنی! » سرکان هم لبخند می زند و همین کار را می کند. بعد ادا از سرکان می خواهد حلقه اش را از دستش بیرون بیاورد و خودش هم همین کار را می کند و حلقه ها را روی میز می گذارد و اتاق را ترک می کند.

سلین وقتی به اتاق می آید و حلقه های آن ها را می بیند می فهمد که جدا شده اند و فورا به خبرنگاری زنگ می زند و خبر جدا شدن سرکان و ادا را به او می دهد!

وقتی ادا با سلین روبرو می شود، سلین می گوید: «مثل این که برگشتی! » ادا با تمسخر می گوید: «انتظار نداشتی برگردم نه؟ میدونی چیه؟ از این به بعد سرکان بولات مال خودت باشه! »

افه به ادا می گوید که قصد دارد به ایتالیا برود و به خاطر همین از ادا می خواهد به عنوان دستیارش او به همه چیز در اینجا رسیدگی کند.

سرکان از لیلا می خواهد تا هرچیزی که از ادا می بیند و می شنود را به گوشش برساند تا از کارهایش خبردار بشود.

نسرین مادر فرید که مثل آیدان در انجمن خیریه است، به دیدن آیدان می رود تا با هم در مورد خیریه فکری بکنند. آیدان زیاد از دیدن او خوشحال نمی شود و با این حال با هم به شرکت سرکان میروند.

وقتی ادا مقابلشان می رود، نسرین از ادا می خواهد تا به عنوان الگو برای بچه هایی که با بورسیه درس می خوانند برایشان سخنرانی کند. آیدان از طرف ادا جواب نه می دهد که ادا خودش قبول می کند!

آیدان به اتاق سرکان می رود و در مورد جزئیات خیریه به او می گوید. سرکان از آیدان می خواهد تا ادا را او به جشن دعوت کند چون اگر او بکند تنبیه می شود! آیدان می گوید: «به عنوان یه زن بهت میگم.. اگه میخواد تنبیهت کنه پس هنوز جای امیدی هست! »

وقتی ملو به سیفی می گوید که امروز قصد دارد استعفا بدهد چون از سلین خوشش نمی آید، لیلا این را می شنود و فورا به گوش سرکان می رساند.

سرکان همانجا وسط جلسه از انگین می خواهد تا فکری به حال این قضیه کند و برای همین انگین فورا ملو را به عنوان دستیارش استخدام می کند!
سرکان از ادا می خواهد کنارش بنشیند تا طرح ها را با هم بررسی کنند.

او زیادی به ادا نزدیک می شود و حلقه ی نامزدی شان را داخل جیب او می گذارد. ادا وقتی می بیند سرکان انقدر به او نزدیک شده عقب می کشد و می گوید: «از همین روز اول داری قوانین رو زیرپا میذاری. پس باید از اولین کسی که وارد اتاق شد معذرت بخوای! »

همان موقع اردم وارد اتاق می شود و سرکان که اصلا دوست ندارد از اردم معذرت بخواهد، زیرلب معذرت می خواهد و اردم با شنیدن این حرف از دهان سرکان، او را در آغوش می گیرد. سرکان به زور اردم را از خودش جدا می کند.

از طرف انجمن به آیفر پیام داده اند تا به عنوان آشپز خیریه، در این انجمن شرکت کند. آیفر هم از این موضوع خیلی خوشحال می شود و تصمیم می گیرد با فیفی به انجمن برود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 64 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 65   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *