خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 66

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 66 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 66

مادر فرید حسابی از جرن خوشش می آید و به فرید می گوید: «پسرم چطور گیر اون سلین افتادی وقتی همچین دختر گلی اطرافت بوده؟ »

فرید می گوید: «باور کن خودمم نمیدونم. » او مدام سعی می کند دوباره دل جرن را به دست بیاورد اما جرن برایش قیافه می گیرد. تا این که ملو به جرن می گوید: «هیچ میدونی چرا فرید انقدر به آبجی آیفر کمک می کنه؟ همش به خاطر توئه! » جرن خوشحال می شود.

ادا به آیفر قول داده تا شب با هم صحبت کنند. او می خواهد همه چیز را با او هم در جریان بگذارد و حتی برای اطمینان، نامه ای می نویسد و در خانه می گذارد تا آیفر اگر زودتر از او به خانه رفت نامه را بخواند.

اما از طرفی آیفر نگران او است و سعی می کند با هیپنوتیزم از زیر زبان ملو همه چیز را بیرون بکشد. ملو خام او می شود اما لحظه ی آخر، ادا میان آنها می رود و نقشه ی آیفر را بهم می زند.

وقتی آیدان می بیند پول مورد نیاز برای انجمن هنوز کامل جمع نشده، از پسرهای خوشتیپ چمع می خواهد تا خودشان را به مزایده بگذارند که کمی پول جمع کنند.

سرکان اصلا با این کار موافق نیست تا این که ادا این را می شنود و طبق قرارداد با لبخندی موذیانه به سرکان با چشم و ابرویش اشاره می کند و سرکان مجبور می شود با پیشنهاد آیدان موافقت کند.

انگین و افه و فرید و سرکان دور یک میز می نشینند تا مزایده شروع بشود. وقتی ادا از لیلا می شنود که بیشترین کمک کننده، می تواند با شخص دلخواهش از سر میز برای شام بیرون برود و تا الان سرکان بیشترین پول را جمع کرده، ادا کمی ناراحت می شود و حتی حسادت می کند.

بعد از مزایده، مشخص می شود سرکان برنده ی آن شده. او به سمت ادا می رود و پاکت آدرس رستوران را به سمت او می گیرد تا شام را با هم باشند.

ادا خنده اش می گیرد و می گوید: «یعنی تو به خاطر این که با من شام بخوری خودت بیشترین کمک هزینه رو کردی؟! » و پاکت را قبول می کند.

سلین حرف های آنها را می شنود و با حسادت به طبقه بالا می رود و پاکت ادا را با پاکت دیگری که آدرس دیگری رویش نوشته شده عوض می کند.

آیدان که نقشه هایی در سر دارد به عمد از سیفی می خواهد تا به همه اعلام کند مانکن هایی که خواسته بودند مسموم شده اند و برای همین آمدنشان کنسل شده.

همه از این اتفاق جا می خورند و آیدان فورا رو به دخترها حاضر در جمع می کند و می گوید: «ما شیش تا دختر خوشگل داریم! دخترا مانکنامون میشن. » و هر نحوی راضی شان می کند.

دخترها آماده می شوند و موقع شو، چشم فرید خیره به جرن و چشم انگین مات و مبهوت پیرل می شود. در آخر وقتی ادا مقابل همه می آید، سرکان چشم از او برنمیدارد و آیدان معنادار به او نگاه می اندازد.

لحظه ی آخر جشن، سرکان دوباره از ادا می خواهد تا به آدرسی که در پاکت است بیاید اما ادا حرفی نمیزند و سرکان می گوید: «من منتظرت میمونم. »
آیدان به زور از سیفی می خواهد به هتل آلپ تکین بروند تا او را سورپرایز بکنند.

سیفی هرچقدر سعی می کند آیدان را منصرف کند نمی تواند. وقتی آلپ تکین جلوی در اتاقش با آیدان روبرو می شود جا می خورد و می ترسد.

آیدان خودش وارد خانه می شود و از گیره ی موی سر زنانه و دوتا لیوان شراب روی میز، کاملا به آلپ تکین شک می کند و تمام خانه را زیر و رو می کند تا این که زیر تخت را نگاه می کند و دختر جوانی را می بیند و با نفرت به آلپ تکین چشم می دوزد.

آیفر در خانه است که نامه ی ادا را می بیند و آن را باز می کند و می خواند. او خشکش می زند و بغض می کند.

ادا به آدرسی که داخل پاکت بوده می رود و با هیجان منتظر سرکان می ماند. از طرفی هم سرکان به آدرس اصلی می رود و منتظر ادا می ماند. هردو ساعتی منتظر می شنود اما وقتی خبری از طرف مقابل نمی شود، ناامید و ناراحت می شنود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 66 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 67   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *