خلاصه داستان سریال ترکی وصلت قسمت 89

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 89 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال وصلت قسمت 89

کرم در مورد این که مادرش را در بیمارستان روانی پیدا کرده با سلطان درد دل می کند. او با بغض می گوید: «مامانم تو چشام خیره شده اما پرسید پسرم کجاست؟ اون منو نشناخت. » بعد هم تعریف می کند که آلیس که همه می گویند شباهیت زیادی با سلطان دارد همان مادر او، و آنیتا مادربزرگش است. سلطان از شنیدن این موضوع تعجب می کند.

افرادی که به سمت صالح اسلحه گرفته اند، وقتی می بینند که مردم محله دور صالح حلقه می زنند تا از او دفاع کرده باشند، کمی نگران می شوند که همان موقع نجمی از راه می رسد و آنها با دیدن نجمی پا به فرار می گذارند.

فریده با وحشت به عزیز که با آن مرد درگیر شده خیره می شود. اما وقتی می بیند صدای شلیک اسلحه صدمه ای به عزیز نرسانده خیالش راحت می شود. همان موقع آلتان از راه می رسد و عزیز مرد را به او می سپارد تا ببیند آدم چه کسی بوده.

امینه در کوچه آلتان را اسلحه به دست می بیند. هم آلتان خجالت زده می شود و هم امینه با واقعیت روبرو شده و تمام شب فکرش درگیر می شود.

عزیز نگران فریده است و از او می خواهد به کوچه بیاید. فریده با چشمان پر از اشک به سمت او می رود و در آغوشش می گیرد.

عزیز صبح به آلتان می گوید که حدس میزند همه چیز کار تحسین باشد و اگر حدسش درست از آب دربیاد برای نابود کردن امپراطوری اش هرکاری انجام می دهد.

همان موقع یالچین هم به او زنگ می زند و در مورد حمله ی آدم های نقاب دار به محله و مغازه ی صالح می گوید و اضافه می کند که حدس میزند کار تحسین باشد. عزیز برای این که با او رو در رو صحبت کند به سمت اداره پلیس می رود.

جان که از دیشب نگران خواهرش است، تا دم در او را بدرقه می کند و فلشی به دست فریده می دهد.

تحسین به فیرات به خاطر کارهایی که کرده آفرین می گوید و در آخر چکی برای او می نویسد. بعد از این که فیرات از شرکت او خارج می شود، سراغ کرم می رود و هرچه را که تحسین از او خواسته بود را به کرم می رساند. کرم هم مبلغ بیشتری چک برای او می نویسد!

امیدواریم از مطالعه  خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 89 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال وصلت قسمت 90 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *