خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 67

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 67 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 67

ادا و سرکان هرکدام در رستورانی متفاوت منتظر دیگری می مانند و ساعتی بعد با ناراحتی آنجا را ترک می کنند. ادا با دلخوری به دوستانش می گوید:« مثل احمقا اونجا منتظرش موندم. خودش گفت میاد! ولی میدونین چیه، نه بهش در مورد این که منتظرش بودم چیزی میگم و نه جز رابطه ی کاری حرفی باهاش میزنم! »

از طرفی سرکان هم با ناراحتی به انگین می گوید که برای نگه داشتن ادا کنار خودش مجبور است او را به بهانه ی کار به خودش وصل کند!

ادا وقتی به خانه ی رسد، آیفر نامه ی او را خوانده و در حالی که گریه می کند به ادا می گوید که دیگر دوست ندارد با بولات ها کاری داشته باشد و حتی نمی خواهد در شرکت سرکان کار کند. ادا با ناراحتی می گوید: «عمه جون نه سرکان و نه آیدان از این موضوع خبر نداشتن… اما حق با توئه. من باید ازشون فاصله بگیرم. »

افه به شریکش زنگ می زند و می گوید: «میدونم ارتباط گرفتنتون با ادا سخت خواهد بود. فقط ازتون میخوام بهش یکم زمان بدین. واسه اون من یه برنامه ای ریختم. نگران نباشین. »

وقتی ادا به شرکت می رسد و همزمان با او سرکان هم از راه می رسد، سرکان خیلی سرد به او می گوید که در اتاق جلسه منتظر او است. ادا منظور دار می گوید: «اگه بگم جایی میام میام! » سرکان هم که به خاطر دیشب دلخور است می گوید: «مطمئنی؟! منم اگه بگم منتظر میمونم، میمونم! » هردو با قیافه ای گرفته به سمت میزهایشان می روند.

وقتی ادا به افه می گوید که بعد از رفتن او، خودش هم دیگر نمی خواهد انجا بماند، افه با ناراحتی می گوید: «پس قسطای دانشگاهت چی میشه؟ » و بعد می گوید: «من یه فکری دارم ادا. بعدا در موردش حرف میزنیم. »

پیرل در مورد این که شف الکساندر یکی از آشپزهای خیلی معروف در عرض دو روز خواسته طراحی رستورانش دقیقا مثل رستورانش در آمریکا باشد. پیرل می گوید که به نظرش این کار در عرض دو روز غیرممکن به نظر می رسد.

اما سرکان که تمام حواسش به ادا است از انگین می خواهد کاری کند تا ادا و او را با هم به جایی بفرستد. ادا که از نقشه ی انها باخبر می شود، با گفتن این که کاری برای انجام دادن ندارد، در شرکت می ماند.

آیفر با عصبانیت به خانه ی آیدان می رود و آلپ تکین را صدا می زند. سیفی با ناراحتی جلو می رود و می گوید که آلپ تکین انجا نیست و آیدان به خاطر شوکی که به خاطر خیانت آلپ تکین گذرانده خشک شده.

آیفر با ناراحتی پیش آیدان می رود و آلپ تکین را لعنت می کند. همان موقع آیدان که انگار کمی دلش خنک شده، دوباره به حالت عادی برمی گردد. آیفر هم می گوید: «حالا که حالتون خوب شده بهتون میگم که دیگه از من و ادا فاصله بگیرین. نمیخوام ببینمتون. » و می رود.

آیدان به خاطر سرکان دوباره خودش را به حالت خشکی می زند تا آیفر دلش به رحم بیاید و کمکش کند. آیفر هم به ناچار کنارش می ماند. کمی بعد که آیدان بهتر می شود با گریه می گوید: «من دیگه نمیتونم اینجا بمونم آیفر… خیلی سختمه هرجا رو نگاه میکنم یاد آلپ تکین میفتم. »

آیفر تعارف می کند که می توانند برای چند ساعت خانه ی او بمانند و آیدان از فرصت استفاده کرده و چمدانش را می بندد و همراه سیفی با او راهی می شوند!

سلین به سرکان و ادا می گوید که از انجمن درخواست داشته اند تا از سرکان و ادا به عنوان مدل های تبلیغاتی عکس بگیرند. سرکان قبول نمی کند و سلین بدون توجه به نظر ادا می گوید: «حدس میزدم! » ادا فورا می گوید: «نظر من رو نپرسیدی! من میخوام. همین الان بهشون زنگ بزن. » سلین پوزخند می زند و به دوستش که پسر جوان و خوشتیپی است زنگ می زند تا عکاسی از ادا را شروع بکند.

سرکان از جرن می خواهد کسانی که خبر بیهوش شدن ادا را در رسانه پخش کرده اند را به دادگاه بکشاند. و از جرن می خواهد تا در این مورد چیزی به ادا نگوید.

فرید به سمت جرن می رود تا با او صحبت کند. درست موقعی که او به جرن می گوید حسی به سلین ندارد و سوتفاهم شده و فقط برای شروع رابطه کمی زمان می خواهد، چشمش به سلین که جان، را در آغوش می گیرد می افتد و ادامه حرفش را نمی گوید. جرن پوزخند می زند و می گوید: «کم مونده بود باورت کنم! » و می رود.

وقتی ادا به اتاق سرکان می رود سرکان از ته دل به او می گوید: «بمون ادا. نرو. دیگه ناامیدت نمیکنم. من عوض میشم. » ادا با بغض می گوید: «هربار داری این کارو میکنی. اما این بار نمیشه. ازت دور میمونم. »

جان همان پسر عکاس، با دیدن زیبایی ادا، محو او می شود و سرکان که متوجه این موضوع شده، چشم از انها برنمیدارد. جان از ادا می خواهد تا همین الان به آتلیه بروند که عکاسی را شروع کنند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 67 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 68   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *