خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 70

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 70 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 70

سرکان ادا را در آسانسور می بوسد و ادا برای لحظه ای همراهی اش می کند بعد عقب می کشد و با عصبانیت می گوید: «تو داری قرارداد رو زیرپا میذاری. حق نداری به من نزدیک شی! »

سرکان لبخند کجی می زند و می گوید: «میدونی چی میگن؟ ناز زیاد عاشق رو کلافه میکنه! » و دوباره به او نزدیک می شود و لبانش را می بوسد. ادا هم تسلیم او می شود.

آنها به رستوران شف الکساندر می روند و کمی آنجا با هم وقت می گذرانند و صحبت می کنند.

کمی بعد لیلا به ادا زنگ می زند و می گوید که سلین دنبال سرکان می گشته و از انها می خواهد زود خودشان را به شرکت برسانند. سرکان هم با گفتن این که جرن و فرید هم دنبال او هستند تصمیم می گیرد به شرکت برگردند.

آلپ تکین به دیدن آیدان می رود و خیلی جدی به او می گوید که می خواهد طلاق بگیرد. آیدان هم با این کار موافقت می کند.

آلپ تکین خیلی بی تفاوت می گوید که برگه های طلاق را وکیل برایش می فرستد و به سمت در خروجی می رود که آیدان می گوید: «سی سال زندگی، تو سی ثانیه تموم شد؟ » آلپ تکین بدون حرفی انجا را ترک می کند. آیدان به سختی سعی می کند تا جلوی بغضش را بگیرد.

وقتی جرن و فرید به اتاق سرکان می روند، سلین زودتر از همه خودش را می رساند و می گوید: «چیزایی هست که همه مون ازت پنهون کردیم. »

و همه چیز را برای او تعریف می کند و در آخر هم می گوید: «افه اینارو میدونست و منو تهدید کرد تا سهامم رو باهاش بخره اما من سهامم رو بهش ندادم. در هر صورت دارم از اینجا میرم و سهامم رو هم به تو میدم. »

سرکان که از حرف های او جا خورده، کمی مکث می کند و می گوید: «شریکم و وکیلم، کسایی که باید بهشون اعتماد کنم، سعی کردن چیزایی رو از من مخفی نگه دارن! » جرن و فرید قول می دهند که دیگر چنین چیزی پیش نیاید و سرکان مرخصشان می کند.

بعد رو به ادا می کند و می گوید: «پس تو هم سعی کردی از من مخفیش کنی درسته؟ این باید مجازات داشته باشه! »

ادا خنده اش می گیرد و سرکان می گوید: «با یه معذرت خواهی حل نمیشه. باید تاوانشو پس بدی! » همان موقع انگین از راه می رسد و سرکان ادامه حرفش را قطع می کند و از انگین می خواهد تا کارمند جدیدی به جای سلین پیدا کنند.

آیدان توی حال خودش نیست و در حال رقصیدن و چرخیدن در خانه است. سیفی نگران او می شود و به سرکان زنگ می زند تا خودش را برساند.

سرکان همراه ادا خودش را می رساند و آیدان ناگهان زیر گریه می زند و هردوی آنها را با هم در آغوش می گیرد.

ادا و سرکان به آیدان پیشنهاد می دهند تا برای این که از فکر آلپ تکین و طلاقش بیرون بیاید خودش را سرگرم کاری کند و سرکان می گوید که بهتر است نامزد انتخاباتی انجمنشان بشود. آیدان هم با شوق زیاد قبول می کند.

وقتی فیفی می فهمد که آیفر برای شف الکساندر هونکار بیندی فرستاده خنده اش می گیرد اما همان موقع می بیند که الکساندر در استوری اینستاگرامش از آیفر به خاطر دستپخت خیلی خوبش تشکر کرده. آیفر وقتی این را می فهمد خیلی خوشحال و هیجان زده می شود.

سرکان وقتی با ادا تنها می شود می گوید: «فهمیدم چه مجازاتی برات در نظر بگیرم. حق سه تا آرزو خواستن. » ادا خنده اش می گیرد اما قبول می کند.

آلپ تکین قبل از سرکان به شرکت رفته تا او را ببیند. سرکان با دیدن او قیافه اش توی هم می رود. آلپ تکین با ناراحتی می گوید: «میدونم که بابای خوبی برات نبودم… اینم بهت بگم که ادا واقعا ادم درستیه. مطمئنم با اون خوشبخت میشین. »

سرکان کلافه می گوید: «برای آروزهای خوبت ممنونم. دیگه نمیخوام ببینمت. نه تو زندگی من و نه تو زندگی مادرم… » آلپ تکین با ناراحتی می گوید: «دیگه وارد زندگیتون نمیشم. قول میدم. ولی میدونم یه روز منو میبخشی. » و می رود.

کسانی که برای استخدام مدیر جدید پیار به شرکت می آیند تا مصاحبه شان را با سرکان انجام بدهند، از راه می رسند. سرکان از ادا هم می خواهد تا کنارش باشد که با هم انها را انتخاب کنند. ادا قبول می کند.

اما هر بار دختران جوان و زیبایی برای کار جلو می آیند. سرکان که فقط به رزومه ی آنها توجه می کند هر سه گزینه را می پسندد اما ادا کمی حسادت کرده و می گوید: «داشتن زنده زنده قورتت میدادن! » سرکان متوجه حسادت او می شود و لیست را به ادا می دهد تا از بین متقاضیان خودش یکی را انتخاب کند. ادا از روی عکس آنها کسی را که زیاد چهره ی خوبی ندارد را انتخاب می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 70 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 71   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *